صفحه وان پلاس 3

لکه های زرد رنگ بر روی صفحه وان پلاس 3 خبرساز شد

همانطور که می‌دانید، پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس با نام وان پلاس 3 (OnePlus 3) چندی پیش با مشخصات در سطح یک پرچمدار روانه بازار شد. امکانات و مشخصات قدرتمند این پرچمدار چینی با قیمت 400 دلاری آن (حدودا نصف قیمت گلکسی اس 7)، بسیاری از خریداران را به یک پرچمدار اندرویدی ارزان قیمت امیدوار کرد. اما همانطور که چندی پیش در بررسی این محصول گفتیم، صفحه وان پلاس 3 یکی از جنبه‌های منفی این محصول به شمار می‌رود.

باز هم مشکلی دیگر در صفحه وان پلاس 3!

اخیرا برخی از دارندگان این محصول شرکت وان پلاس در فروم اختصاصی این شرکت از مشکلات صفحه نمایش آن شکایت کرده‌اند. البته این شکایات مربوط به درجه بندی ضعیف صفحه نمایش اپتیک آمولد (Optic AMOLED) که قرار است در آپدیت نرم افزاری پیش رو حل شود، نیست. طبق ادعای این کاربران، اخیرا صفحه وان پلاس 3 میزبان لکه زرد رنگ و آزاردهنده‌ای شده است.

دو کاربر وان پلاس 3 در همین زمینه ویدیویی را ساخته‌اند که در آنها ابعاد نسبتا بزرگ این لکه زرد رنگ بر روی صفحه نمایش محصول دیده می‌شود؛‌ این ویدیوها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. البته از آنجایی که خیل عظیمی از خریداران در صفحه وان پلاس 3 با مشکلی مواجه نشده‌اند، این شکایات آن‌چنان برای خریداران پرچمدار وان پلاس نگران کننده نیست. بنابراین اگر قصد خرید وان پلاس 3 را دارید، جای نگرانی زیادی وجود ندارد. علاوه بر این کاربرانی که با چنین مشکلی مواجه شوند و یا اصلا از دستگاه خوششان نیاید، تا 15 روز فرصت دارند تا محصول را به وان پلاس پس دهند.

وان پلاس 3 اوایل ماه میلادی جاری در برخی بازارهای جهانی به‌صورت آنلاک شده با قیمت 399 دلار در دسترس قرار گرفت و با این محدوده قیمت، بسیاری از امکانات پرچم‌داران 800 دلاری را به کاربران ارائه می‌کند. از جمله این موارد می‌توان به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 و حافظه رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، حتما بررسی کامل ما از این محصول را مطالعه نمایید. در ادامه توجه شما را به دو ویدیو مربوط به لکه زرد صفحه وان پلاس 3 جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*