قیمت گلکسی نوت ۷ بیش از ۸۰۰ دلار خواهد بود

قیمت گلکسی نوت ۷ بیش از ۸۰۰ دلار خواهد بود

سامسونگ در حال سپری کردن روزهای بسیار موفقی از نظر بحث فروش و درآمد مالی است و این موفقیت را بیش از همه، به دو اسمارت فون گلکسی اس ۷ و مدل اج آن مدیون است. حالا با توجه به مشخص شدن قیمت گلکسی نوت ۷ به نظر می‌رسد که در صورت فروش بالای این محصول، آمار سامسونگ از این هم بهتر خواهد شد.

کمپانی کره‌ای توانست با ایجاد یک پکیج سخت افزاری بسیار قدرتمند در قالب طراحی مدرن برای نسل هفتم اسمارت فون‌های سری اس خود، آنها را به یکی از موفق‌ترین محصولات تاریخ خود و البته یکی از موفق‌ترین اسمارت فون‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۶ تبدیل کند. علاوه بر فروش مدل معمولی اس ۷ که مطابق همیشه طرفداران خاص خود را دارد، فروش بسیار موفق گلکسی اس ۷ اج نیز در ثبت این آمار بسیار موثر بود.

قیمت گلکسی نوت ۷ آن را به یکی از گران‌ترین دیوایس‌های سامسونگ تبدیل می‌کند

گلکسی اس ۷ اج را می‌توانیم موفق‌ترین اسمارت فون اندرویدی بدانیم که دارای نمایشگر خمیده است و طراحی آن با نمایشگرهای معمولی و تقریبا تکراری تمام مدل‌های دیگر تفاوت دارد. مهندسان طراح سامسونگ اوج هنر خود را در طراحی و پدید آوردن این نمایشگر خمیده به کار بستند و به گواه خیلی از کارشناسان، این طراحی در بین ۱۰ طراحی برتر برای تمام محصولات الکترونیکی هوشمند در تاریخ نسبتا کوتاه این محصولات است.

حالا با توجه به این موفقیت و با نتیجه‌گیری از این موضوع که سلیقه‌ی کاربران با دیوایس‌های نوآورانه‌ای نظیر مدل اج بیشتر سازگار است، سامسونگ تصمیم گرفته است که نسل جدید فبلت‌های سری نوت خود را نیز به این صورت طراحی کند. مدل بعدی این فبلت‌ها که به احتمال بسیار زیاد و به جای اینکه نوت ۶ نامیده شود، گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) نام خواهد گرفت، قرار است که با تغییرات تقریبا اندکی نسبت به کهکشانی‌های نسل هفتم سامسونگ عرضه شود و مشخص شدن قیمت گلکسی نوت ۷ نیز نشان می‌دهد که این دیوایس از قدرت سخت افزاری بالایی برخوردار خواهد بود.

قیمت گلکسی نوت ۷ بیش از ۸۰۰ دلار خواهد بود

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ که در حال حاضر قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایل تولید شده توسط کوالکام به‌حساب می‌آید در کنار حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی، قلم استایلوس جدید با قابلیت‌های سخت افزاری بیشتر، باتری با ظرفیت بیشتر و مصرف بهینه‌تر دیوایس از سوی دیگر، یک نمایشگر خمیده که احتمالا قسمت خمیده‌ی آن نیز دارای قابلیت‌های بیشتری نسبت به اس ۷ اج خواهد بود در کنار دوربین پیشرفته‌تر از جمله قابلیت‌هایی هستند که به احتمال زیاد در نوت ۷ قرار خواهند گرفت.

حالا با خود فکر می‌کنید که تمام این قابلیت‌ها را سامسونگ با چه هزینه‌ای در اختیار شما خواهد گذاشت و یا به عبارت دیگر، قیمت گلکسی نوت ۷ چه مقدار خواهد بود؟ بیش از ۸۰۰ دلار! بله قیمت گلکسی نوت ۷ آن‌طور که در گزارش جدید یکی از خبرگزاری‌های معتبر دنیای موبایل آورده شده است، بیش از ۸۰۰ دلار خواهد بود و این دیوایس احتمالا با قیمت ۸۴۹ یورو که حدود ۵۰ دلار گران‌تر از گلکسی اس ۷ اج قیمت‌گذاری شده است، در کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید.

جالب اینجاست که این قیمت مربوط به مدل پایه‌ی نوت ۷ می‌شود و مدل‌های دارای ظرفیت‌های ذخیره‌سازی داخلی بالاتر و احتمالا با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی (اگر مدل پایه دارای ۴ گیگابایت رم باشد)، با قیمت‌های بیشتری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. البته در نهایت حتما به این موضوع توجه داشته باشید که این قیمت‌ها تنها گمانه‌زنی‌هایی هستند که احتمال به وقوع پیوستن آنها از قیمت‌های دیگر بیشتر است و برای اطلاع از قیمت گلکسی نوت ۷ به‌صورت دقیق، لازم است که تا روز دوم ماه آگوست (دوازدهم مرداد ماه) که گفته می‌شود کنفرانس رسمی سامسونگ در آن تاریخ برگزار خواهد شد، صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. vala nafahmidam akhar note 6 omade ya na age nayomade chera yeho paridan ro note 7 vala gij mikonan man mondam vaysam note 7 biyad ya hamin s7 edge razi besham samsung smart phonesh alie vali adamo gir miyare

  2. ظاهرش که همون اس سونه یا همون اس سیکس. کلا ظاهر گوشیاش مهمه مثه همن. سلطان طراحی دامدونگ با رابط کاربری تاچ ویز که از کل فضای رمش در حالت عادی بیش از 70 درصدش پره.خخخخخخخخ