تصاویری از قاب‌های محافظ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

تصاویری از قاب‌های محافظ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

بعد از اینکه ده‌ها تصویر بلوری، ویرایش شده و اکثرا غیرواقعی به‌عنوان تصاویر اصلی از گلکسی نوت ۷ در فضای مجازی و توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شد، مدیران کمپانی کره‌ای دیگر نتوانستند بیشتر از این تحمل کنند و برای اینکه کمی از این جریان بکاهند و دیوایس بعدی خود را از شر این تصاویر بی‌کیفیت رها کنند، اطلاعات کنفرانس معرفی نوت ۷ را به‌صورت رسمی منتشر کردند.

در تصویری که توسط سامسونگ به این منظور منتشر شد، یک تصویر تقریبا مخفی از نسل بعدی قلم استایلوس مشخص بود و در قسمت پایین آن‌هم تاریخ برگزاری مراسم که قرار است در روز دوم ماه اوت (دوازدهم مرداد ماه) برگزار شود، درج شده بود. حالا که دیگر تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از نسل بعدی فبلت‌های نوت مشخص شده، نوبت آن رسیده که بخش‌های جانبی دیگر از قابلیت‌های جدید گرفته تا لوازم جانبی و قاب‌های محافظ در معرض توجه افشاکنندگان قرار بگیرند.

همان‌طور که می‌دانید دو ویژگی بسیار مهم که در طراحی بدنه‌ی گلکسی نوت ۷ وجود خواهند داشت و از وجود آنها تقریبا مطمئن شده‌ایم، لبه‌های خمیده‌ برای نمایشگر این دیوایس به سبک گلکسی اس ۷ اج و البته اسکنر عنبیه‌ی چشم خواهند بود که هردوی آنها نیز در پنل جلویی این محصول قرار دارند و طراحی این قسمت را از مدل‌های قبلی سری نوت متفاوت کرده‌اند.

اسکنر عنبیه‌ی چشم درواقع همان دوربین اضافه‌ای است که به‌صورت یک دایره‌ی مشکی رنگ اضافه در بالای نمایشگر گلکسی نوت ۷ قرار گرفته است و البته قسمت خمیده‌ی نمایشگر هم که قبلا در اس ۷ اج و البته دیگر محصولات سامسونگ برای کاربران مشخص شده است. با توجه به این موارد، تولیدکنندگان لوازم جانبی و به‌خصوص آنهایی که قصد تولید کیس و قاب‌های محافظ برای نوت ۷ را دارند، باید تغییراتی را در طراحی محصولات خود ایجاد کنند و این ویژگی‌های جدید را هم لحاظ کنند.

تصاویری از قاب‌های محافظ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

به‌تازگی لیست جدیدی از محصولات جانبی مخصوص گلکسی نوت ۷ لو رفته است که در آن شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید اکثر محصولات محبوب بازار نظیر کیف‌های لپ‌تاپی، کیف‌های دارای جای کارت، قاب‌های محافظ ژله‌ای که با لفظ Clear View قابل مشاهده هستند و قاب چرمی این محصول را مشاهده کنید؛ نکته‌ی جالب و تقریبا جدیدی که در لیست‌های این چنینی قبلا ندیده بودیم، یک لوازم جانبی جدید به نام کاور لنز است که به نظر می‌رسد با توجه به حساس بودن لنز اسکنر عنبیه‌ی چشم در جلوی دیوایس، تولیدکنندگان لوازم جانبی یک قطعه‌ی محافظتی‌ مخصوص این لنز را به بازار عرضه خواهند کرد.

علاوه بر این لیست که جزییات آن را در بالا مشاهده می‌کنید، تصاویر سه بعدی و رندرهای شفاف و با کیفیتی نیز از قاب‌های محافظتی گلکسی نوت ۷ منتشر شده است که در گالری تصاویر زیر می‌توانید تمام این قاب‌ها را مشاهده کنید. همان‌طور که خواهید دید، در طراحی تمام این رندرها، ویژگی‌های اصلی گلکسی نوت ۷ از جمله نمایشگر خمیده در نظر گرفته شده است و می‌توان گفت که بعد از عرضه‌ی رسمی این محصول در روز دوازدهم مرداد ماه نیز این تصاویر را در فروشگاه‌های مختلف اینترنتی مشاهده خواهید کرد:

گالری تصاویر قاب‌های محافظ گلکسی نوت ۷

تصاویری از قاب‌های محافظ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*