ردمی نوت 4 شیائومی

ردمی نوت 4 شیائومی با بدنه فلزی و دوربین دوگانه عرضه می‌شود

برند‌های چینی همچون شیائومی و وان پلاس همواره به دنبال تولید تلفن‌های هوشمند جذاب و لوکس با قیمت پایین‌تر از رقبای شناخته شده همچون هواوی، اپل و سامسونگ هستند و به همین دلیل طی سال‌های اخیر محبوبیت خوبی نزد کاربران پیدا کرده‌اند. شیائومی علاوه بر پرچمدار زیبای خود که از جنس فلز و شیشه‌ طراحی شده (می 5) چندین دستگاه میان رده و بالا رده را نیز به لیست محصولاتش اضافه کرده است. سری نوت این کمپانی نیز با محدوده قیمت 200 دلار و مشخصات میان رده روانه بازار می‌شود. اخیرا تصاویر جدیدی از گوشی ردمی نوت 4 شیائومی (Xiaomi Redmi Note 4) در فضای وب منتشر شده است.

ردمی نوت 4 شیائومی با دوربین دوگانه و بدنه فلزی همراه است

همانطور که در تصاویر جدید و لو رفته مشاهده می‌کنید، ردمی نوت 4 شیائومی احتمالا با بدنه‌ای لوکس و از جنس فلز به همراه دوربین دوگانه روانه بازار می‌شود؛ دوربین دوگانه اخیرا در محصولاتی همچون هواوی پی 9، آنر 8 و حتی شاید آیفون 7 پلاس به کار گرفته شده است و شیائومی نیز می‌خواهد آن را در ردمی نوت 4 خود به کار گیرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از ردمی نوت 4 شیائومی در دست نیست اما از جمله مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به صفحه نمایش بزرگ 5.5 اینچی، حداقل سه گیگابایت حافظه رم و باتری با گنجایش بالا اشاره کرد؛‌ اگر به خاطر داشته باشید، ظرفیت باتری ردمی نوت 3 شیائومی، 4000 میلی آمپر بود. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنیم – برخلاف ردمی نوت 3 شیائومی – شامل حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی نیست. بنابراین به‌احتمال زیاد این سنسور به‌صورت یک دکمه سخت افزاری در بخش جلویی ردمی نوت 4 شیائومی تعبیه شده است؛ همچون گوشی می 5.

آخرین گوشی منتشر شده از سری ردمی نوت شیائومی در نوامبر 2015 رونمایی شده بود. پس اگر این کمپانی بخواهد چرخه یک ساله را جهت معرفی نسخه جدید این سری طی کند، باید منتظر رونمایی از ردمی نوت 4 شیائومی در ماه نوامبر سال جاری (حدودا چهار ماه دیگر) باشیم. با این حال از آنجایی که تصاویر و شایعات این محصول هم اکنون منتشر شده‌اند، احتمالا شاهد رونمایی از ردمی نوت 4 شیائومی در تاریخی زودتر از موعد مقرر خواهیم بود. نظر شما در این زمینه چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*