هندزفری بلوتوثی اپل

هندزفری بلوتوثی اپل با نام ایرپاد در حال طراحی است؟

طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، کمپانی اپل در حال طراحی هندزفری بلوتوثی بدون سیمی به نام ایرپاد – AirPods – است. اولین بار در ماه ژانویه شایعاتی پیرامون تولید هندزفری بلوتوثی اپل منتشر شده بود و در آن زمان گفته می‌شد ایرپاد به همراه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس روانه بازار خواهد شد.

آیا آیفون 7 با هندزفری بلوتوثی اپل عرضه می‌شود؟

شایعه مربوط به هندزفری بلوتوثی اپل حالا طی ساعات گذشته نیز در رسانه‌ها منتشر شده است و از اتصال این هندزفری با بلوتوث به دستگاه خبر می‌دهد. از آنجایی که کاربران مدت‌ها بود به دنبال تغییرات بزرگ در تلفن‌های هوشمند اهالی کوپرتینو بودند، چنین تغییری می‌تواند همراه با حذف جک 3.5 میلی‌متری هندزفری‌های کلاسیک در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، تفاوت خاصی را بین این نسل با نسل قبلی آیفون‌ها ایجاد کند.

حالا بدون پورت 3.5 میلی‌متری، کاربران آیفون باید هندزفری خود را به کمک کانکتر نوری در انتهای دستگاه به آن متصل کنند؛‌ آداپتوری که یک بخش 3.5 میلی‌متری را به کانکتر نوری متصل می‌کند و یا دستگاه‌های بلوتوثی همچون ایرپاد را به آیفون وصل خواهد کرد. در گزارش مذکور آمده است که ایرپاد‌های جدید اپل به صورت بی‌سیم و از راه دور شارژ می‌شوند و بین گوشی چپ و راست آنها نیز هیچ سیم اتصالی قرار نگرفته است.

هندزفری بلوتوثی اپل

بااینکه ماه سپتامبر سال جاری زمان ایده‌آلی برای اپل جهت عرضه هندزفری بلوتوثی خود به همراه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس محسوب می‌شود، اما متاسفانه هنوز هیچ خبری مبنی بر در دسترس قرار گرفتن ایرپادها در سال جاری منتشر نشده است.

بااینکه گفته می‌شود انقلاب بزرگ اپل در تلفن‌های هوشمند خود در سال بعد با آیفون 8 اتفاق می‌افتد، اما به هر حال تغییراتی نظیر حذف خطوط آنتن و افزوده شدن هندزفری بلوتوثی اپل می‌تواند از جمله شاخصه‌های مثبت آیفون 7 در آمار فروش خود باشد. با این حال در این زمینه باید منتظر خبرهای تکمیلی و رویداد نهایی اهالی کوپرتینو باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*