ترکیب فوق العاده پروژه تانگو گوگل و پدیده‌ای به نام بازی Pokémon Go

اگر به خاطر داشته باشید لنوو از یک محصول حاوی پروژه تانگو را معرفی کرده است. با توجه به عرضه بازی Pokémon Go که با ویژگی واقعیت افزوده همراه است، این ترکیب می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای را برای عاشقان این بازی به ارمغان آورد. در حال حاضر شایعاتی به گوش می‌رسد که خبر از همکاری تولیدکنندگان این بازی با تلفن هوشمند لنوو فب 2 پرو می‌دهد.اگر نام بازی Pokémon Go طی هفته جاری به گوش شما نخورده است بدون شک باید در زیر سنگ زندگی کرده باشید! ما بارها و بارها این بازی جذاب و تجربه کرده‌ایم اما ایده اولیه آنکه این بازی چگونه کار می‌کند حسابی فکر ما را مشغول به خود کرده است. ما هیچ کمکی در این زمینه نمی‌توانیم کنیم اما گوشی هوشمند Lenovo Phab2 Pro مبتنی بر پروژه تانگو گوگل می‌تواند خیلی آسوده‌تر از هر زمانی این پدیده جذاب نرم افزاری و سخت افزاری را برای ما روشن کند.

در یک سمت ما شاهد بازی Pokémon Go هستیم که به نحوی موفق شده تا تجربه بازی در دنیای واقعی بیرونی را به شما اهدا کند و موجب شود شما تلفن هوشمند خود را به دست گرفته و در کوچه و پس کوچه‌های شهر به راه بیفتید تا به دنبال کاراکترهای سه بعدی به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش هندست خود باشید. این بازی به معنای واقعی به یک پدیده‌ی بسیار جذاب تبدیل شده است تا ما شاهد آن باشیم که طی هفته‌های گذشته وبلاگ‌های بازی‌ها، اخبار تکنولوژی و حتی اخبار روز جهان مسائل مربوط به این بازی را دنبال کنند و در ارتباط با آن به مقاله نویسی بپردازند.

پروژه تانگو گوگل و بازی pokemon-go

در سمت دیگر این قضیه شما باید از تلفن هوشمند فب 2 پرو لنوو، محصولی که به لطف تکنولوژی تانگو شما را قادر به نقشه کشی سریع محیط اطرافتان می‌سازد استفاده کنید. پس از انجام آن، کافیست گوشی هوشمند خود را به سمت رو به رو بگیرید تا کاراکترهای دیجیتالی نقش بسته شده بر روی صفحه که به شکلی جذاب با محیط اطراف تعامل برقرار کرده‌اند را مشاهده کنید. حتی این دستگاه موجب شده است تا به لطف صفحه نمایش غول پیکر آن، کاراکترهای بازی Pokémon Go خیلی آسان‌تر دیده و توسط شما شکار شوند.

تفاوت زیادی بین این گوشی و سایر گوشی‌های هوشمند دیگر وجود دارد. کاراکتر‌های این عنوان از توی دیوار رد نمی‌شوند، روی هر شئ راه نمی‌روند و یا هر کار غیرطبیعی را انجام نمی‌دهند. در واقع این شخصیت‌های غیرواقعی به‌خوبی دنیای واقعی ما را درک کرده‌اند.

ترکیب فوق العاده تو تکنولوژی پروژه تانگو و بازی Pokémon Go

با قرار دادن این دو تکنولوژی کنار یکدیگر شما نسخه‌ی قدرتمندی از بازی Pokémon Go را در اختیار خواهید داشت که شخصیت‌های این بازی می‌توانند خیلی بهتر نسبت به گوشی‌های دیگر عمل کرده و دنیای واقعی را بهتر و طبیعی‌تر لمس کنند. اگر مردم جلوی این شخصیت‌ها حرکت کنند قطعاً آن‌ها در پیش زمینه غول‌های روی صفحه قرار دارند و اگر مردم در پشت آن‌ها راه بروند در پس زمینه قرار می‌گیرند. اگر این غول‌ها بر روی یک میز در وسط سالن پذیرایی شما راه بروند متوجه خواهید شد که آن‌ها کاملاً سطح موجود را درک کرده‌اند. این تمامی سخت ما در مورد ترکیب دو تکنولوژی تانگو و بازی Pokemon go با یکدیگر است.

پروژه تانگو گوگل و بازی pokemon-go

زمانی که لنوو از هندست فب 2 پرو پرده برداری کرد، ما بر این فکر بودیم که این تولیدکننده چینی بدون شک تلفن همراه جسورانه‌ای را با تمرکز بر روی مواردی خاص عرضه کرده است: چیزهایی مانند دیدن آنکه چگونه یک مبل راحتی در اتاق شما مستقر خواهد شد. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود توسط این تکنولوژی اشیاء مختلف را اندازه گیری کرده و یا با حیوانات مجازی بازی کنید. حال پس از آنکه بازی Pokémon Go روانه بازار ده‌ها کشور دنیا شد، می‌توان گفت که این گوشی هوشمند پتانسیل خوبی را برای تبدیل شدن به یک محصول بسیار جذاب برای عاشقان این بازی را دارد.

البته این مستلزم آن است که توسعه دهندگان و سازندگان این بازی (نینتندو و نیانتیک) توجه ویژه‌ای را به این قضیه داشته باشند. بدون شک این همکاری چندان هم نباید سخت باشد. از آنجایی که کمپانی نیانتیک تا سال گذشته زیرمجموعه کمپانی گوگل به‌حساب می‌آمد و آنکه گوگل خود خالق تکنولوژی تانگو است، بدون شک تمامی زمینه‌های لازم برای همکاری گسترده وجود دارد. ما در انتظار خبری تازه از سوی سه کمپانی لنوو، نینتندو و نیانتیک هستیم و بدون شک اگر خبر تازه‌ای از این قضیه بود کاربران عزیز را مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*