Note 7 سامسونگ

نگاهی به حالت صفحه نمایش همیشه روشن در Note 7 سامسونگ

چیزی تا رونمایی دو کمپانی اپل و سامسونگ از پرچمداران جدیدشان نمانده است و هر روز خبرهای جدیدی از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) و آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) به بیرون درز می‌کند. تاکنون آنقدر رندر و تصویر از Note 7 سامسونگ منتشر شده است که کاربران دیگر به تصور کردن آن در خیالات خود نیازی ندارند. حتی محدوده قیمت این محصول در بازارهای جهانی – به غیر از اروپا – مشخص شده است.

Note 7 سامسونگ با صفحه نمایش همیشه فعال عرضه می‌شود.

اما قطعه بزرگ پازل در مورد Note 7 سامسونگ مربوط به پنل پشتی آن می‌شود که احتمالا از جنس شیشه خواهد بود و متاسفانه در تصویر بالا مشخص نیست. تاکنون تصاویر زیادی از پنل جلویی این محصول منتشر شده‌اند که وجود حسگر چشمی آیریس (iris Scanner) در این فبلت پرطرفدار را تایید کرده‌اند. در رابطه با نحوه عملکرد این حسگر جدید قبلا مقاله‌ای در گجت نیوز منتشر کردیم.

حتی مدل مربوط به اپراتور ای‌تی اند تی از Note 7 سامسونگ نیز در شایعات دیده شد که در آن اپلیکیشن جذاب DirecTV قرار دارد. اما اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی سامسونگ در گلکسی اس 7 و اس اج خود قابلیت جدیدی به نام صفحه نمایش همیشه روشن (Always-on Display) را قرار داد. اما هنوز تاکنون از نحوه عملکرد این قابلیت در گلکسی نوت 7 این شرکت آگاه نبودیم.

اما حالا در تصویر جدید منتشر شده از این فبلت، مدلی با قابلیت صفحه نمایش روشن فعال نمایش داده شده است. تلفن هوشمند در این تصویر هنوز مراحل پایانی طراحی خود را طی نکرده است و هنوز آزمایشی به شمار می‌رود. اما حسگر چشمی آیریس در مکانی که رندر‌ها مشخص کرده بودند به‌خوبی تعبیه شده است و امیدواریم در بررسی‌های آینده ما عملکرد مناسبی داشته باشد.

اما به نظر شما آیا این صفحه نمایش همیشه فعال ارزش کاهش باتری دستگاه را دارد؟‌ شاید سامسونگ مصرف باتری این قابلیت را تا حد امکان بهینه کرده باشد. نظرات خود در این زمینه را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر من مایکروسافت،صفحه نمایش همیشه روشن راسالهاست که در گوشی های خود بکار برده است مثل گوشی Lumia 640 xl