موتور تم اچ تی سی 10

نگاهی نزدیک به موتور تم اچ تی سی 10

شرکت تایوانی اچ تی سی آخرین پرچم‌دار خود را تحت عنوان اچ تی سی 10 معرفی کرد که اکنون در بازار جهانی وجود دارد. این دستگاه به صفحه‌نمایش Quad HD مجهز بوده و در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار جهانی است. جدا از بحث سخت‌افزاری موتور تم اچ تی سی 10 از بهترین ویژگی‌های دستگاه است. امروز قصد داریم که نگاهی نزدیک به آن داشته باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

قبل از هرچیز بهتر است که به معرفی شدن اچ تی سی 10 اشاره کنیم. امسال سال مهمی در صنعت گوشی‌های هوشمند بود، چراکه پرچم‌دارهای بسیاری از ابتدای سال جاری میلادی معرفی شدند، کنگره جهانی موبایل امسال از سال‌های گذشته کاملا جدا بود، پس از معرفی ال جی جی 5 و گلکسی اس 7 و اس 7 اج شرکت اچ تی سی تصمیم به برگزاری رویداد جداگانه برای معرفی اچ تی سی 10 گرفت.

این شرکت در نهایت پرچم‌دار خود را با مشخصات سخت‌افزاری بالا و همچنین چند ویژگی جالب معرفی کرد. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 820 بوده که قدرت شگفت‌انگیزی را در کنار دیگر اجزا به رخ می‌کشد.

موتور تم اچ تی سی 10

اچ تی سی در پرچم‌دار جدید خود ویژگی‌های نرم‌افزاری بسیاری را دارد، جدا از نسخه وانیل رابط کاربری Sense، اچ تی سی 10 به موتور تم شگفت‌انگیز مجهز بوده که عملکرد جالبی در پشت زیبایی دارد. به طور قطعی شرکت اچ تی سی اولین تولید کننده موبایلی نیست که تم‌ها را برای دستگاه‌های خود ارائه داده است، سامسونگ و ال جی از دسته این شرکت‌ها هستند، اما قدرت موتور تم در کدام یک کامل‌تر است؟ موتور تم اچ تی سی 10 ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری را دارد و با طرح‌های خلاقانه که قادر به سفارشی شدن هستند رقیبان را به چالش دعوت می‌کند.

شما می‌توانید که تم موردنظر را در گوشی هوشمند اچ تی سی 10 خود را با دو حالت مختلف انتخاب کنید، این دو حالت شامل کلاسیک و فری استایل می‌شود، حال تفاوت این دو نوع در چیست؟ قصد داریم که هردو حالت مختلف را برای شما بیان کنیم. حالت کلاسیک قطعا حالتی است که بیشترین استفاده را دارد و ممکن است که شما در حال حاضر از این حالت استفاده کنید. شما می‌توانید که والپیپیر یا تصویر زمینه خود را تغییر دهید، اپلیکیشن یا ویجت‌های خود را در صفحه هوم حذف کنید و بیشتر از این‌ها هم در این حالت موجود است.

موتور تم اچ تی سی 10

برای شروع فرایند شخصی سازی شما می‌توانید به منوی تنظیمات تم انتخاب شده یا از پیش نصب شده بروید. در این قسمت شما می‌توانید به‌سادگی تم فعلی خود را ویرایش کنید، می‌توانید قبل از ذخیره کردن تم خود را به‌صورت پیش‌نمایش مشاهده کرده و پس از آن تمامی تنظیمات را ذخیره سازی کنید، جدا از بخش سفارشی سازی شما قادر خواهید بود که تم مورد نظر خود را میان صدها تم که بیشتر آن‌ها رایگان هستند دانلود کنید.

اگر شما تم فعلی دستگاه خود را دوست دارید و قصد تعویض آن را ندارید، این امکان وجود دارد که بخش‌هایی از آن را سفارشی سازی کنید. در بخش تنظیمات به‌سادگی می‌توان والپیپر، لاک اسکرین، ست آیکن‌ها، حالت ساعت، صدای زنگ، فونت و رنگ رابط کاربری را تعویض کنید.

موتور تم اچ تی سی 10

ایجاد تم شخصی با والپیپرهای مختلف

اگر شما به دنبال گزینه‎های سفارشی بیشتر هستید، به‌سادگی می‌توانید که تم اختصاصی خود را با والپیپرهای گوشی هوشمند خود بسازید و در هر صفحه‌ از دستگاه فعال باشد. در قسمت سمت راست پایینی در صفحه‌ تنظیمات موتور تم اچ تی سی 10 یک دکمه شناور وجود دارد که با کلیک کردن روی آن می‌توانید والپیپر فعلی خود را تعویض کنید، بعد از این که انتخاب خود را انجام دادید دکمه یا کلید Next را بزنید.

حال اینجاست که بخش سرگرم کننده آغاز می‌شود، موتور تم اچ تی سی شامل آیکن‌ها، صداها، فونت، تکسچر و حتی رنگ‌های مختلف است، پس از انجام تنظیمات مختلف که شامل اجزای اعلام شده است، می‌توانید تم اختصاصی ساخته شده خود را ذخیره کنید.

موتور تم اچ تی سی 10

البته گزینه‌های موجود در بخش سفارشی سازی موتو تم اچ تی سی 10 به اینجا ختم نمی‌شود و حتی اگر شما از یک تم استفاده می‌کنید که از استور خاصی دانلود کرده‌اید باز هم امکان ویرایش و سفارشی سازی آن است.

موتور تم اچ تی سی 10 با تم‌های مختلف ( دانلود و استفاده از آن‌ها )

ممکن است که تم‌های پیش‌فرض موجود در دستگاه مناسب کار افراد نباشد و شاید کاربران تم‌های دیگر را ترجیح دهند، شرکت اچ تی سی فکر این حالت را هم کرده و صدها تم با موضوع‌های مختلف را در فروشگاه تم خود برای کاربران در دسترس قرار داده است، موتور تم اچ تی سی 10 دارای استور تم بوده و در بخش کلاسیک تم‌های متنوعی وجود دارد که استفاده از آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

هنگامی‌که شما موضوع مختلفی را در فروشگاه تم انتخاب می‌کنید، تم‌ها به‌صورت رتبه‌بندی شده برای شما به نمایش در می‌آید و همچنین تصاویر پیش‌نمایش آن‌ها موجود است، حتی اگر آن‌ها را دانلود نکنید می‌توانید تم‌های مورد نظر را به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنید. البته نکته دیگر درباره نصب و دانلود تم‌ها وجود دارد که مربوط به صداها و والپیپرهای آن است، اگر شما مایل به حذف کردن آن‎ها باشید این کار امکان پذیر است، در زمان نصب و فعال سازی تم گزینه‌ای برای غیرفعال کردن صداها و غیره وجود دارد.

موتور تم اچ تی سی 10

تم‌های فری استایل

همانطور که در ابتدا اعلام کردیم موتور تم اچ تی سی دارای حالت دومی به نام فری استایل است. گاهی اوقات ممکن است که شما چیز متفاوت‌تری را به‌عنوان استفاده ترجیح دهید، تم‌های کلاسیک بزرگ و تمام عیار است و بدون شک هرکسی می‌تواند از آن‌ها استفاده کند، اما تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که کنترل بیشتری روی صفحه‌نمایش خود با تم‌ها داشته باشید.

موتور تم اچ تی سی 10

در تم‌های فری استایل امکان ویرایش کلیه اپلیکیشن‌ها در صفحه اصلی یا هوم اسکرین وجود دارد، همچنین می‌توان از آیکن‎‌های مختلف با برچسب خاص و سفارشی استفاده کرد و جدا از برنامه‎های عادی می‌توان دیگر آیکن‌ها را هم به صفحه هوم اضافه کرد.

موتور تم اچ تی سی 10

در ابتدا تم‌های کمی برای گوشی هوشمند اچ تی سی 10 وجود داشت و سر انجام غول تکنولوژی تایوانی تصمیم بر توسعه موتور تم اچ تی سی 10 گرفت و تم‌های بسیاری با در دو حال کلاسیک و فری استایل به ارمغان آورد. در حال حاضر تم‌های پرطرفداری مانند داستان اسباب بازی‌ها و همچنین جنگ ستارگان برای دانلود وجود دارد. به هر حال اگر از دارندگان پرچم‌دار فعلی اچ تی سی هستید به شما پیشنهاد می‌شود از موتور تم اچ تی سی 10 استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*