سامسونگ پی برای ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد

همانطور که می‌دانید تکنولوژی پرداخت همراه تا کنون توسط چند شرکت بزرگ تکنولوژی مانند اپل، سامسونگ و گوگل ارائه شده است، این تکنولوژی یا سیستم قرار است که جایگزین کارت‌های اعتباری و وجه نقد در سراسر دنیا باشد، البته تاکنون فروشگاه‌های بسیاری به این سیستم پرداخت همراه مجهز شده‌اند. امروز در طی خبری اعلام شد که سامسونگ پی برای ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شده است.

شرکت سامسونگ در نهایت سیستم پرداخت همراه یعنی سامسونگ پی را برای ساعت هوشمند Gear S2 که در سال گذشته رونمایی شد به ارمغان آورد. البته سامسونگ در گذشته اعلام کرده بود که گجت‌های پوشیدنی از سیستم پرداخت همراه پشتیبانی خواهند کرد و در حال حاضر این سرویس در نسخه بتا برای ساعت هوشمند Gear S2 موجود است.

شرکت سامسونگ انتشار آپدیت را برای این ساعت هوشمند از امروز آغاز کرده است، در این آپدیت سرویس پرداخت همراه یعنی همان سامسونگ پی به تمامی دستگاه‌ها اضافه خواهد شد. همچنین صفحه نخست وب سایت رسمی ساعت هوشمند Gear S2 تایید می‌کند که نسخه بتا پرداخت همراه برای تمامی کاربران از امروز در دسترس قرار گرفته است.

کاربران برای استفاده از سامسونگ پی در ساعت‌های هوشمند باید سیستم‎‌عامل گجت پوشیدنی خود را به آخرین نسخه آپدیت کنند و پس از آن اپلیکیشن پرداخت همراه در ساعت هوشمند کاربران اضافه خواهد شد. با باز کردن اپلیکیشن و انجام چند مرحله ساده استفاده از سامسونگ پی بسیار ساده خواهد شد.

البته قبل از استفاده باید رمز خود را روی ساعت هوشمند تعیین کرد و پس از آن می‌توان کارت‌های اعتباری مورد نظر خود را به آن اضافه کرد، البته اگر کاربران نیاز داشته باشند که کارت‌های بیشتری را به لیست ود اضافه کنند باید از طریق تلفن همراه خود وارد عمل شوند، نسخه بتا تا این مرحله قابل استفاده است.

سمسونگ پی در ساعت‌های هوشمند Gear S2 بسیار ساده فراخوانی می‌شود و با چند لحظه نگه داشتن دکمه فیزیکی می‌توان آن را فراخوانی کرد، این سرویس پرداخت همراه فعلا فقط با تراشه و پایانه‌های ان اف سی ( NFC ) کار می‌کند. نسخه بتا فعلا برای ایلات متحده آمریکا منتشر شده و فقط به حالت بلوتوث محدود شده است. در حال حاضر سامسونگ پی با حالت 3 جی روی ساعت هوشمند Gear S2 قابل استفاده نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*