آنر نوت 8

گوشی Honor V8 Max به آنر نوت 8 تغییر نام داد؛ نمایشگر 2K همچنان خودنمایی می‌کند

انتظار می‌رفت که گوشی Honor V8 Max تحت برند آنر هواوی در ماه اوت پیش‌رو، پرده‌برداری شود؛ اما امروز موضوع بسیار جالبی با انتشار یک تصویر متحرک (تصویر گیف) در فضای مجازی، خبرساز شد. در این تیزر به‌خوبی نشان داده شده محصولی که در آن روز رونمایی خواهد شد، دستگاهی‌ است با نام آنر نوت 8

همه ما گمان می‌کردیم که این دستگاه جدید گوشی آنر V8 Max خواهد بود اما هواوی با به اشتراک گذاشتن این تصویر گیف در حساب کاربری رسمی خود نشان داد که این دستگاه می‌تواند آنر نوت 8 باشد که قادر است عصر جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ به‌ راه اندازد.

آنر نوت 8

گوشی Honor V8 Max به آنر نوت 8 تغییر نام داد؛ اما نمایشگر 2K همچنان خودنمایی می‌کند

این تیزر جدید تبلیغاتی، به‌جز نام این دستگاه همچنین نشان می‌دهد که گوشی Honor Note 8 جدید با نمایشگر 2K همراه خواهد شد. این دقیقا همان چیزی است که لیست منتشر شده تنا درباره‌ی این دستگاه از آن خبر داده بود. قبل از این در وب‌سایت تنا مشخص شد که آنر نوت 8 با یک نمایشگر 6.6 اینچی 2K و در دو نسخه ظاهر خواهد شد. یک مدل از آن به تراشه Kirin 950 مجهز شده و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و نسخه سطح بالاتر آن قدرت خود را از تراشه Kirin 955 تامین کرده و فضای ذخیره‌سازی آن شامل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به پورت یو اس بی نوع C نیز اشاره داشت. نیروی لازم برای روشن نگه داشتن آنر نوت 8 از یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی که به ویژگی شارژ سریع نیز مجهز شده، فراهم می‌شود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی (سنسور IMX278) در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، دوربینی 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی در دسترس خواهد بود.

گفته می‌شود قیمت این دستگاه برای مدل 3 گیگابایت رم، 1999 یوان، چیزی در حدود 300 دلار و برای نسخه 4 گیگابایت رم 2299 یوان، حدود 344 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*