گلکسی نوت 7 با قلم S Pen

رندر جدید گلکسی نوت 7 با قلم S Pen سرفیس منتشر شد

همانطور که می‌دانید لحظه به لحظه به وعده سامسونگ یعنی دوم ماه اوت برابر با 12 مرداد ماه نزدیک می‌شویم، غول تکنولوژی کره‌ای قرار است که در تاریخ اعلام شده یک رویداد رسمی را برای معرفی نسل آینده فبلت خود یعنی گلکسی نوت 7 معرفی کند. اکنون رندر جدیدی منتشر شده که گلکسی نوت 7 با قلم S Pen به نمایش گذاشته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تاکنون خبرهای متعددی درباره گلکسی نوت 7 منتشر شده و همچنین رندرهای مختلفی از این دستگاه وجود دارد، امروز تصاویر و اطلاعاتی از توییتر افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Evan Blass منتشر شد. رندر جدید این دستگاه طرح سامسونگ را کامل می‌کند. همانطور که در تصویر رندر منتشر شده پیدا است به واضحی می‌توان منحنی زیبای صفحه‌نمایش را دید. شایعات بسیاری درباره نسخه‌های گلکسی نوت 7 وجود دارد، اما انتظار می‌رود که این دستگاه فقط در یک نسخه که همان نسخه اج خواهد بود به بازار عرضه شود. رندر فعلی منتشر شده گلکسی نوت 7 با قلم S Pen فقط در نسخه اج به نمایش گذاشته است.

گلکسی نوت 7 با قلم S Pen

باتوجه به اخبار و گزارش‌های قدیمی منتشر شده این احتمال وجود دارد که قلم S Pen برای گلکسی نوت 7 از نو طراحی شود، با این حال قلم موجود در فبلت جدید سامسونگ با طراحی مجدد می‌تواند کاربردی‌تر باشد. همانطور که در تصویر رندر شده بالا پیدا است قلم S Pen موجود در گلکسی نوت 7 کم و بیش با قلم موجود در گلکسی نوت 5 یکسان است و تغییرات موجود می‌تواند ویژگی‌های فعلی و جدید این قلم را به ارمغان آورد.

به هر حال این تصویر منتشر شده فقط یک رندر ساده بوده و ممکن است که واقعی نباشد، سامسونگ در سال جاری وعده‌هایی را برای قلم S Pen موجود در گلکسی نوت 7 داده است که هنوز جزئیاتی درباره آن مشخص نیست. تقریبا دو هفته به برگزاری مراسم سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت 7 مانده است و تا آن زمان حتما اخبار حقیقی بیش‌تری فاش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*