پیام رسان Allo

پیام رسان Allo احتمالا به صورت پیش فرض بر روی اندروید نوقا نصب خواهد بود

در رویداد I/O گوگل، این کمپانی از پیام رسان Allo رونمایی کرد که برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های مشابه، هوشمندتر معرفی شد زیرا به‌صورت درون ساختی مجهز به دستیار گوگل خواهد بود. حال به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد پیام رسان Allo را به‌صورت پیش فرض بر روی اندروید نوقا قرار دهد.

همانطور که در مقدمه به این موضوع اشاره شد پیام رسان جدید گوگل مجهز به یک دستیار قدرتمند است تا کاربران بتوانند وظایف مختلفی را به این دستیار واگذار کنند؛ مانند مشخص کردن رستوران نزدیک به محل کاربر، یافتن مسیر و کارهای مشابه دیگر.

پیام رسان Allo می‌تواند همان چیزی باشد که بسیاری از کاربران دیوایس‌های اندرویدی به آن نیاز دارند و اینکه این پیام رسان به‌صورت پیش فرض بر روی سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا نصب شده باشد چندان هم غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد و در واقع زمانی که کاربران نیاز به آن دارند تا اپلیکیشن را یافته و آن را نصب کنند صرفه جویی می‌شود.

طبق اطلاعاتی که منتشر کننده‌ی این خبر در اختیار رسانه‌ها قرار داده احتمالا پیام رسان Allo با پیام رسان فعلی جایگزین می‌شود و همچنین پشتیبانی از SMS و Google Voice نیز خاتمه می‌یابد زیرا با وجود این پیام رسان دیگر نیازی به آنها نبوده و کاربران می‌توانند با استفاده از Allo به دوستان خود دسترسی داشته باشند.

جالب است بدانید که به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد این پیام رسان را گسترش داده و نسخه‌ی تحت وب و حتی قابل استفاده در دیوایس‌های دیگر آن را نیز در عرضه کند.

با این حساب باید قبول کرد که سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا به همراه امکانات و نرم افزارهای جالبی مانند پیام رسان Allo عرضه می‌شود که صد البته از کمپانی محبوب و مشهوری مانند گوگل باید چنین انتظاراتی را نیز داشت. همچنین تا زمان عرضه‌ی این سیستم عامل زمان کمی مانده و باید صبر کرد و دید که آیا تا آن زمان گوگل سورپرایزهای بیشتری را نیز برای ما آماده کرده است یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گوگل آخرشم نتونست تو سوشیال مدیا موفق باشه.
    از ‘گوگل پلاس’ بگیر تا ‘هنگ اوتس’ و…. همه یا با موفقبت نسبی یا ناموفق کامل.
    ببینیم این یکی چی از آب در میاد.