مشخصات شیائومی نوت بوک

مشخصات شیائومی نوت بوک و رندرهای آن در فضای مجازی منتشر شد

مشخصات شیائومی نوت بوک از طریق اسلایدهایی آشکار شد. پیش از رونمایی رسمی در 27 جولای، تقریبا هر روز درباره لپ تاپ Xiaomi Notebook مطالبی منتشر شده؛ اما هیچ‌کدام از آن‌ها توسط کمپانی Xiaomi تائید نشده و هیچ رندری از این نوت‌بوک که گفته می‌شود بسیار به مک‌ بوک اپل شبیه است، دیده نشده بود. هیچ بیانیه‌ی رسمی هم درباره قیمت این دستگاه ارائه نشده است؛ اما با انتشار پاور پوینت‌هایی، بسیاری از جزئیات این محصول به نمایش درآمد.

اسلایدهای جدیدی در فضای وب از مشخصات شیائومی نوت بوک دیده شده که نه‌تنها ویژگی‌های این نوت‌بوک را به نمایش گذاشته که از قیمت آن نیز پرده برداشته است. تصویر رندرهایی که از این لپ‌تاپ به بیرون درز کرده، طراحی زیبای نوت بوک شیائومی را در معرض دید قرار داده است. در اینجا لازم است به این نکته نیز اشاره کنیم که هیچ تضمینی برای صحت این فایل پاور پوینت وجود ندارد. این اطلاعات هنوز به‌طور رسمی توسط شیائومی تائید نشده و همچنان تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه باقی مانده است.

مشخصات شیائومی نوت بوک از طریق اسلایدهایی در فضای آنلاین ظاهر شد

بر اساس این اسلایدهای منتشر شده، برخی از مشخصات شیائومی نوت بوک بدین قرار است. بالاترین نسخه از Mi Notebook از پردازنده اینتل core i7-6700HQ در کنار کارت گرافیکی GTX 970 قدرت خواهد گرفت. همچنین نسخه سطح بالای این نوت بوک 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و یک نمایشگر با رزولوشن 4K خواهد داشت.

مشخصات شیائومی نوت بوک

از سوی دیگر، شایعه شده که نسخه‌ی استاندارد این لپ‌تاپ به یک پردازنده اینتل Core i5-6200U و کارت گرافیکی HD 520 مجهز خواهد شد. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات آن خواهد بود.

یکی دیگر از نکاتی که در این اسلاید‌ها جلب توجه می‌کند، قیمت این محصول جدید است. گویا برای نسخه سطح بالای شیائومی Mi Notebook قیمت 6699 یوان، چیزی در حدود 1003 دلار در نظر گرفته شده، در حالی که نسخه استاندارد آن با برچسب قیمتی 3999 یوان (حدود 599 دلار) همراه خواهد بود.

مشخصات شیائومی نوت بوک

این قیمت‌گذاری بسیار بالاتر از آن چیزی است که در شایعات منتشر شده‌ی قبلی شنیده بودیم! بنابراین بهتر است این خبر را نیز با کمی چاشنی نمک مطالعه کنید. شیائومی کمپانی است که با قیمت‌گذاری‌های بسیار رقابتی خود شناخته می‌شود و تاکنون نیز از این استراتژی بهره‌های فراوانی برده است. شاید بهتر باشد تا 27 جولای صبر کنیم و ببینیم که اولین لپ‌تاپ شیائومی چه عملکردی ارائه خواهد داد و چگونه قیمت‌گذاری خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*