درآمد هواوی

درآمد هواوی از نیمه اول سال 2016 از مرز 37 میلیارد دلار گذشت

گزارش مالی هواوی از نیمه اول امسال اعلام شد و نتایج کاملا رضایت بخش بود. در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد، غول فناوری چین فاش کرد که در نیمه‌ی اول امسال درآمدی بالغ بر 245.5 میلیارد یوان (چیزی در حدود 37 میلیارد دلار) بوده و با چنین آمار و ارقامی برآورد می‌شود که درآمد هواوی با 40 درصد رشد همراه بوده است.

در این گزارش نتایج بخش‌های مختلف کمپانی Huawei جز به جز مشخص نشده و انتظار می‌رود در روزهای آینده جزئیات بیشتری منتشر شود. درآمد هواوی در کل سال گذشته رقمی بالغ بر 395 میلیارد دلار را به‌ثبت رساند که چیزی در حدود 129.1 میلیارد یوان از کل مبلغ به‌دست آمده مربوط به فروش گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و دیگر محصولات این شرکت بود.

درآمد هواوی در نیمه اول امسال از مرز 37 میلیارد دلار گذر کرد

بر اساس گفته‌های Yu Chengdong، یکی از مدیر ارشد اجرایی هواوی گفت که هدف نهایی شرکت او رسیدن به کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ و اپل و حتی پشت سر گذاشتن آن‌ها در بازار‌های جهانی است. کمپانی‌های سامسونگ و اپل در حال حاضر به‌عنوان پردرآمدترین کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان شناخته شده و در پشت سر آن‌ها هواوی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

درآمد هواوی برای کل امسال چیزی بالغ بر 75 میلیارد دلار هدف‌گذاری شده و جالب است که درآمد غول چینی در نیمه اول امسال تقریبا نصف برآورد نهایی این شرکت برای کل سال 2016 است.  این شرکت گوشی‌ساز امیدوار است که با عرضه پرچم‌دار Honor 8 و دیگر دستگاه‌های تولیدی این شرکت در نیمه دوم امسال، از طریق فروش آن‌ها درآمد خوبی به‌دست اورد. به‌طوری که پیش بینی می‌شود با انتشار محصولات جدید، حتی ممکن است درآمد این کمپانی از پیش‌بینی‌های صورت گرفته نیز بیشتر شده و امسال بتواند یک‌سال رویایی برای هواوی باشد.

هواوی یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی سرویس‌های مخابراتی بوده که در سال 1987 در شنزن چین متولد شد. این کمپانی سال گذشته توانست بعد از سامسونگ و اپل، سومین برند مطرح گوشی‌ساز جهان شده و در سال جدید نیز یکی از پرکارترین کمپانی‌های تولید کننده فناوری به‌نظر می‌رسد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*