فرصت دانلود رایگان ویندوز ۱۰ چهار روز دیگر به پایان می‌رسد

فرصت دانلود رایگان ویندوز ۱۰ چهار روز دیگر به پایان می‌رسد

شاید خیلی از کاربران سیستم عامل ویندوز هنوز هم نمی‌دانند که مایکروسافت برای اولین بار، دانلود و نصب نسخه‌ی رسمی ورژن جدید سیستم عامل خود را به صورت رایگان اعلام کرده است و تمام کاربران می‌توانند از این فرصت بسیار عالی برای دانلود رایگان ویندوز ۱۰ استفاده کرده و آن را به نام خود ثبت کنند.
حدودا چند ماهی می‌شود که مایکروسافت اعلام کرده است تمام کاربرانی که در حال حاضر از سیستم عامل ویندوز ۷، ۸ و یا ۸.۱ بر روی کامپیوتر خود استفاده می‌کنند، می‌توانند برای دانلود رایگان ویندوز ۱۰ اقدام کنند و این نسخه را به صورت تمام و کمال و کاملا رایگان دریافت و بروی سیستم خود نصب کنند. کمپانی آمریکایی برای اینکه مطمئن شود تمام کاربران از وجود این فرصت آگاهی دارند و برای استفاده از آن اقدام خواهند کرد، مدتی است که نوتیفیکیشن‌هایی را که به شکل‌های مختلف و حتی گاهی اوقات به صورت تمام صفحه بر روی ویندوز این دسته از کاربران در سراسر جهان به نمایش می‌گذارد تا هیچ کاربری از قلم نیافتد.

طبق گزارشی که اخیرا به صورت رسمی از سوی مایکروسافت منتشر شده است، یک تاریخ نهایی برای اتمام فرصت دانلود رایگان ویندوز ۱۰ تعیین شده است تا اگر حتی این نوتیفیکیشن‌ها هم نتوانسته‌اند توجه شما را جلب کنند، این فرصت رو به اتمام و این تاریخ دقیق بتواند باعث به وجود آمدن تحرک و اقدام برای استفاده از این فرصت در بین تمام کاربران ویندوز شود!

طبق اعلام مایکروسافت، این فرصت در روز ۲۹ جولای یعنی تنها تا چهار روز دیگر و تا تاریخ جمعه هشتم مرداد ماه باقی خواهد بود و اگر کاربران در این چهار روز برای دانلود رایگان ویندوز ۱۰ اقدام نکنند، دیگر نمی‌توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند و مجبور خواهند بود مبلغ بالایی را برای خرید نسخه‌ی رسمی آن به صورت قانونی بپردازند؛ جالب است بدانید که این فرصت دقیقا چند روز قبل از عرضه‌ی به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ به مناسبت یک ساله شدن این نسخه از سیستم عامل ویندوز تمام خواهد شد.

هر چه سریع‌تر برای دانلود رایگان ویندوز ۱۰ اقدام کنید!

دانلود رایگان ویندوز ۱۰

مایکروسافت به صورت رسمی خبر داده است که نسخه‌ی بیلد جدید ۲۰۱۶ ویندوز ۱۰ قرار است تا مدت کوتاهی بعد از اتمام این فرصت عرضه شود و ده‌ها مورد از امکانات جذاب و جدید نظیر دستورهای بیشتر برای دستیار صوتی ویندوز یعنی کورتانا، یک فروشگاه ترکیب شده برای دانلود بازی‌ها و نرم افزارهای سیستم عامل ویندوز و کنسول ایکس باکس به طور یکپارچه و تغییراتی جهت بهبود رابط کاربری و جسچرهای حرکتی را برای کاربران این نسخه به ارمغان بیاورد.

گفتنی است که مدیران کمپانی ردموندی از همان یک سال پیش و در زمان عرضه‌ی اولین نسخه‌ی دهمین شماره از سیستم عامل ویندوز تصمیم گرفتند که دانلود رایگان ویندوز ۱۰ را برای اولین بار به کاربران خود پیشنهاد دهند و این فرصت را به مدت یک سال ادامه دهند. حالا آنها به وعده‌ی خود عمل کرده‌اند و تمام کاربرانی که تا بعد از تاریخ بیست و نهم جولای هنوز این نسخه را دریافت نکرده باشند، مجبور هستند رقم ۱۱۹ دلار را برای دریافت لایسنس نسخه‌ی خانگی آن بپردازند و طبیعتا نسخه‌های اینترپرایز و پیشرفته‌تر نیز قیمت بالاتری خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الان برای دانلو دقیقا باید چه کاری انجام بدیم