اپلیکیشن دوربین گوگل

نسخه 4.1 از اپلیکیشن دوربین گوگل با جسچرهای جدید

کاربران سیستم عامل اندروید به احتمال زیاد با اپلیکیشن دوربین گوگل – Google Camera – آشنایی دارند؛‌ این برنامه از همان بدو آغاز به کار خود توانست با قابلیت‌های ویژه، کاربران را از نصب برنامه‌های جانبی بی‌نیاز کند. نسخه 4.1 از اپلیکیشن دوربین گوگل به همراه پیش نمایش رسمی اندروید 7.0 نوقا منتشر شده بود و حالا به نظر می‌رسد گوگل قابلیت‌های جدیدی را به آن افزوده است. هیچ کدام از این قابلیت‌های جدید را نمی‌توان در نگاه اول مشاهده کرد و ممکن است حتی متوجه آنها نشوید. به همین خاطر در این مطلب شما را در بهره‌گیری از آنها راهنمایی خواهیم کرد.

اپلیکیشن دوربین گوگل با قابلیت‌های جدید به روز شد

شاید کاربردی‌ترین قابلیت جدید در نسخه 4.1 از اپلیکیشن دوربین گوگل، امکان متوقف کردن ضبط ویدیو باشد. در نتیجه این قابلیت جدید، کاربر کمتر به برنامه‌های ویرایشگر در زمینه ویدیوها نیاز پیدا می‌کند. قابلیت توقف و شروع دوباره در ضبط ویدیو، به معنای ضبط و ویرایش ویدیو به‌صورت همزمان توسط کاربر و در اپلیکیشن دوربین است. کاربر پس از متوقف کردن پروسه ضبط می‌تواند موارد مورد نظر را تغییر داده و دوباره فیلم‌برداری را از سر گیرد.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن دوربین گوگل مربوط به علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی است. بدین ترتیب آنها می‌توانند با یک جسچر خاص و جدید به‌سرعت بین دو حالت دوربین جلو و پشت جابجا شوند. این جسچر جدید در موتو ایکس موتورولا (Motorola Moto X) جهت اجرای اپلیکیشن دوربین مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته اگر علاقه زیادی به ثبت سلفی نداشته باشید، این جسچر آنچنان خاص و کاربردی نخواهد بود، شاید هم اصلا به دکمه جابجایی بر روی صفحه عادت کرده باشید. اما در مجموع این گزینه جدید در اپلیکیشن دوربین گوگل بسیار کاربردی است.

متاسفانه به نظر می‌رسد نسخه 4.1 از اپلیکیشن دوربین گوگل هم اکنون تنها در دستگاه‌هایی با اندروید 7.0 نوقا نصب می‌شود و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم فایل APK را در حال حاضر دریافت و نصب نکنید. اما از آنجایی که نسخه 7.0 از سیستم عامل اندروید به‌زودی و به همراه دو تلفن هوشمند نکسوس HTC منتشر می‌شود، تا دریافت این نسخه از اپلیکیشن دوربین گوگل زمان زیادی باقی نمانده است. نظر خود در مورد این خبر را با ما به اشتراک بگذارید.

فایل APK نسخه 4.1 برنامه Google Camera : لینک دانلود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*