دانلود والپیپر برای گوشی

دانلود والپیپر برای گوشی اندروید ؛ گلکسی اس 7، نوت 5 ، ال جی جی 5، اچ تی سی 10 و…

گذشته از پردازنده قدرتمند، سنسور دوربین و جنس بدنه آن، مهمترین فاکتور در عوض کردن حس و حال کاربر رابط کاربری تلفن هوشمند است؛ موضوعی که بسیاری از تولید کنندگان به آن اهمیت می‌دهند و علی رغم حضور نسخه خام اندروید، به ایجاد تغییرات گسترده در آن علاقه دارند. اما آیا به فکر تغییر حال و هوای رابط کاربری خود افتاده‌اید؟ در این زمینه تغییر والپیپر یا همان پس زمینه گوشی تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. اما با داشتن تلفن هوشمندی که رزولوشن صفحه بالاتری از تلوزیون خانه دارد، احتمالا پیدا کردن تصاویر مناسب و با کیفیت کمی سخت است. در این مطلب با معرفی و دانلود والپیپر برای گوشی همراه ما باشید.

دانلود والپیپر برای گوشی اندرویدی

ما در مقاله قصد داریم با ارائه تصاویر کواد اچ دی (1440 در 2560 پیکسل)، شناسایی و دانلود والپیپر برای گوشی را برایتان آسان کنیم. وضوح و دقت این والپیپرها بسیار بالاست. با کیفیت‌ترین والپیپر ما در این پست 42.2 مگاپیکسلی بوده و رزولوشن آن 7952 در 5304 پیکسل است و سایر والپیپرها را نیز می‌توان در محدوده 30 مگاپیکسلی قرار داد. بنابراین این مجموعه برای دارندگان پرچمداران بزرگ اندرویدی همچون گلکسی اس 6، گلکسی اس 7، نوت 5، جی 4 ال جی، جی 5 ال جی، اچ تی سی 10، نکسوس 6 پی و … بسیار مناسب و البته کمیاب است.

البته دانلود والپیپر برای گوشی در این مطلب منحصر به پرچمداران گران قیمت و جدید سیستم عامل اندروید نمی‌شود. اگر از یک تلفن هوشمند قدیمی‌تر با رزولوشن نسبتا جدید و بالا بهره می‌برد، این والپیپرها هنوز هم برایتان مناسب هستند و نرم افزار گوشی آنها را به صورت خودکار متناسب با صفحه خواهد کرد.

در ادامه توجه شما را به چند تصویر از این مجموعه عظیم و بسیار با کیفیت جلب می‌نماییم. در صورت تمایل می‌توانید این مجموعه کامل را متشکل از 26 والپیپر با کیفیت برای گوشی دانلود کنید. لینک دانلود مستقیم این مجموعه در ادامه قرار گرفته است.

دانلود والپیپر برای گوشی

برای دانلود مجموعه والپیپرهای جدید کلیک کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*