اپل واچ 2

آیا اپل واچ 2 شهریور امسال رونمایی خواهد شد؟

معرفی ساعت هوشمند اپل واچ 2 نزدیک است. این معرفی ممکن است که در سپتامبر یا اکتبر اتفاق افتد. بیش از یک‌ سال است که از عرضه اولین ساعت هوشمند اپل می‌گذرد و هیجان زیادی برای دیدن نسل بعدی این محصول وجود دارد. دانستن این‌که اپل چگونه ساعت هوشمند خود را بهبود داده است، چندان خالی از لطف نخواهد بود.

این کمپانی تاکنون هیچ جزئیاتی را درباره‌ی Apple Watch جدید خود منتشر نکرده؛ اما شایعاتی زیادی حاکی از آن است که اپل واچ 2 (Apple Watch 2) می‌تواند در اواخر سال جاری در ماه‌های سپتامبر یا اکتبر معرفی شود. آیفون 2016 اپل نیز به‌احتمال بسیار زیاد در ماه سپتامبر راه‌اندازی خواهد شد.

ساعت هوشمند اپل واچ 2 به‌زودی از راه خواهد رسید؛ سپتامبر یا اکتبر منتظر این محصول جدید اپل باشید

بر اساس گزارش منتشر شده در DigiTimes، انتظار می‌رود رونمایی از اپل واچ 2 در ماه سپتامبر یا اکتبر 2016 صورت گیرد؛ اما به نظر نمی‌رسد که راه‌اندازی دومین ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها آن‌چنان بزرگ و یا پرهیاهو باشد. گویا اپل نسبت به ساعت هوشمند Apple Watch 2 نگاه محافظه‌ کارانه‌ای دارد. حداقل تاکنون که این‌گونه به نظر می‌رسد.

این گزارش با جزئیات بیشتر و کامل‌تری ارائه نشده و هیچ صحبتی درباره تعداد دستگاهی که انتظار می‌رود از این ساعت هوشمند تولید شود، نشده است. پس همچنان نمی‌توان اطلاعات منتشر شده را موثق دانست، کمی چاشنی نمک در کنار خواندن این مطلب می‌تواند آن را برایتان جذاب‌تر کند. پس فراموش نکنید.

همان‌طور که گفته شد اطلاعات زیادی از ساعت هوشمند جدید اپل واچ در دسترس نیست؛ اما اعتقاد بر این است که این گجت با پردازنده‌ای سریع‌تر، مقدار حافظه‌ی رم بیشتر، عمر باتری بهبود یافته و چند ویژگی شاخص دیگر همچون جی پی اس داخلی و اتصال به گوشی‌های هوشمند همراه خواهد شد.

شایعات بسیاری حکایت از آن دارند که آیفون 7 (یا شاید آیفون 6SE) – بعضی از خبرها به این نکته اشاره داشته‌اند که احتمالا آیفون 2016 اپل، آیفون 7 نامگذاری نشود و با عنوان آیفون SE معرفی گردد – در اواسط ماه سپتامبر رونمایی شود و این امکان وجود دارد که اپل واچ 2 نیز در کنار این گوشی معرفی شود. باید منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*