آیفون 2016 اپل

پیش فروش آیفون 2016 از 9 سپتامبر آغاز می‌شود (شایعه)

اوان بلس افشاکننده بزرگ دنیای تکنولوژی اخیراً در توییتی تازه عنوان کرده است که پیش فروش آیفون 2016 اپل از تاریخ 9 سپتامبر آغاز خواهد شد. بنابراین اگر چنین توییتی را ملاک قرار دهیم، با توجه به توییت گذشته او پیش فروش آیفون جدید اپل از 9 سپتامبر آغاز و تا 12 سپتامبر (زمان رونمایی رسمی از آیفون توسط اپل) ادامه خواهد داشت.

اگر از علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی باشید بعید است اوان بلس را نشناسید. وی که با حساب کاربری evleaks در توییتر شناخته می‌شود همواره یکی از بزرگ‌ترین افشاکننده‌های تاریخ بوده است که اکثر اطلاعات منتشر شده از سوی او رنگ و بویی حقیقی داشته‌اند.

اوان اخیراً در حساب توییتری خود عنوان کرده بود که اپل از آیفون 2016 در تاریخ 12 سپتامبر رونمایی خواهد کرد. اما در توییت جدیدی که او ارسال کرده همه چیز تغییر کرده است. حالا او می‌گوید که اپل پیش فروش آیفون 2016 را از تاریخ 9 سپتامبر آغاز خواهد کرد.

آیفون 2016 اپل

نام آیفون 2016 اپل، آیفون 7 نخواهد بود!

بلس همچنین می‌گوید که رونمایی از آیفون 2016 اپل نیز طی هفته‌ی دوم ماه سپتامبر و در تاریخ 12 سپتامبر به عمل خواهد آمد. شما ممکن است طی روزهای اخیر از افشاکنندگان مختلف شنیده باشید که نام آیفون 2016 اپل، آیفون 7 (iPhone 7) نخواهد بود. این به دلیل آن است که صحبت‌های جدی در خصوص عرضه آیفون اپل تحت نام مختلفی نظیر آیفون 6Se (و آیفون 6Se Plus) شنیده می‌شود. طبق معمول نام گذاری‌های اپل، نسخه‌ی سال آینده‌ی اپل می‌بایست آیفون 7 باشد؛ اما به جهت آن که 2017، دهمین سالگرد تولید اپل است، آن‌ها قصد دارند تا از پسوند “S” در جلوی این نام استفاده نکنند و تغییرات جدی را در گوشی هوشمند خود به وجود آورند.

بنابراین انتظار می‌رود که اپل سال جاری بر روی آیفون 2016 تغییرات چندان بزرگی را به وجود نیاورد تا سال آینده بتواند متفاوت‌ترین آیفون یک دهه گذشته را روانه بازار کند. طی هفته‌های گذشته تصاویری مربوط به آیفون پیش رو منتشر شده است که تقریباً دیگر می‌توان گفت آن تصاویر آیفون اصلی را به ما نشان می‌دهند. اگر چنین تصاویری را ملاک قرار دهیم، به جز خطوط فلزی و نمای ظاهری دوربین هیچ تغییر خاص دیگری در آیفون 2016 نخواهیم داشت.

در حال حاضر بزرگ‌ترین خبری که از منابع مختلف در این باره به گوش می‌رسد آغاز پیش فروش آیفون‌های مدل سال 2016 است که از تاریخ 9 سپتامبر آغاز خواهد شد و تا 12 سپتامبر (روز رونمایی رسمی از آیفون) ادامه خواهد یافت.

ش

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*