هدست واقعیت مجازی شیائومی

2 روز دیگر هدست واقعیت مجازی شیائومی معرفی خواهد شد

شیائومی در حساب کاربری ویبو خودش اعلام کرده که در تاریخ 11 مرداد از هدست واقعیت مجازی شیائومی رونمایی خواهد کرد. هرچند که به‌طور مستقیم به عبارت هدست واقعیت مجازی اشاره نشده است اما ما میدانیم که با یک سخت افزار واقعیت مجازی طرف هستیم. از سویی دیگر باید در انتظار عرضه هزاران محتوای واقعیت مجازی توسط شیائومی در روز اعلام شده نیز باشیم.

کمپانی شیائومی چند روز پس از رونمایی گوشی دو دوربینه Redmi Pro و همچنین نخستین لپ تاپ خود به نام Mi Notebook Air اینک همه چیز را آماده‌ی رونمایی از نخستین هدست واقعیت مجازی خود می‌کند. این کمپانی در صفحه رسمی ویبو خود پوسترهای تبلیغاتی را منتشر کرده است که بر اساس آن‌ها تنها 2 روز دیگر (11 مرداد) از نخستین نسل هدست‌های واقعیت مجازی خود رونمایی خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی شیائومی

آیا این سخت افزار واقعاً هدست واقعیت مجازی شیائومی خواهد بود؟

تا به امروز خیلی در ارتباط با این هدست واقعیت مجازی شیائومی که 11 مرداد از آن پرده برداری خواهد شد نمی‌دانستیم؛ اما اینک می‌دانیم که جدا از معرفی یک سخت افزار واقعیت مجازی، کمپانی شیائومی در صدد آن است تا تعداد زیادی منابع ویدیویی را نیز در کنار محصول خود به خریداران ارائه کند تا به نوعی از همان ابتدای خرید بتوانند لذت استفاده از دنیای واقعیت مجازی را بچشند.

پس از آنکه پوسترهای تبلیغاتی هدست واقعیت مجازی شیائومی در شبکه ویبو قرار گرفت، علاقه‌مندان به این برند چینی در زیر این تصاویر به بحث و گفتگو پرداختند و برای همه این سؤال پیش آمده است که این هدست چه قدرتی خواهد داشت و حاوی چه مشخصاتی است. همچنین بسیاری از این کاربران معتقد بودند با توجه به استفاده از رنگ‌های مختلف در پوستر تبلیغاتی هدست واقعیت مجازی شیائومی ، Mi VR قصد دارد تا تجربیات مختلف خوبی از دنیای واقعیت مجازی را در اختیار مصرف کنندگانش قرار دهد.

هدست واقعیت مجازی شیائومی

اگر واقعاً این شرکت در تاریخ اعلام شده از هدست واقعیت مجازی خود رونمایی کند، آن را باید در رده کمپانی‌های بزرگی نظیر سامسونگ، اچ تی سی، سونی و غول‌های آنلاین دنیا گوگل و همان‌طور فیس‌بوک به عنوان شرکت‌های فعال در زمینه تولید هدست واقعیت مجازی بدانیم. تا 11 مرداد ماه تنها 2 روز باقی مانده است. ما امیدواریم که در این تاریخ شیائومی طرفداران خودش را غافلگیر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*