اخراج 2850 کارمند ویندوز فون مایکروسافت

2,850 کارمند دیگر از بخش ویندوز فون مایکروسافت در شرف اخراج

پس از شکست سفت و سختی که پروژه ویندوز فون مایکروسافت خورد، این کمپانی تعدیل نیروهای بخش ذکر شده را آغاز کرد. در تازه‌ترین موج از این تعدیل نیروها قرار از اواخر ماه ژوئن چیزی حدود 2,850 کارمند دیگر این بخش نیز به سمت درب خروجی مایکروسافت هدایت شوند. در حال حاضر تنها امید طرفداران بخش موبایلی مایکروسافت، رونمایی این شرکت از سرفیس فون است.


کمپانی مایکروسافت در صدد آن است تا 2,850 کارمند باقی مانده در بخش ویندوز فون (که البته الان کارمندان سابق نام برده می‌شوند) را از کار برکنار کند. اطلاعاتی که طی روزهای گذشته از اسناد کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این شرکت به دست آمده است نشان می‌دهد که غول ردموندی دنیای فناوری پس از آن که 1,850 کارمند بخش نام برده را در ماه مه به منزل‌هایشان هدایت کرد، اینک قصد دارد تا 2,850 کارمند باقی مانده در بخش ویندوز فون را نیز تعدیل کند. هرچند که این افراد تا اواخر ماه ژوئن همچنان کارمند شرکت مایکروسافت به حساب می‌آیند!

اخراج 2850 کارمند ویندوز فون مایکروسافت

اغلب این افراد در بخش فروش (900 نفر در بخش جهانی که دیگر از آینده‌ی کاری خود مطلع هستند) و در بخش توسعه سخت افزار ویندوز فون مشغول فعالیت بوده‌اند. هرچند که این تعداد کارمند تنها 2.5 درصد از کل کارمندان شرکت مایکروسافت به حساب می‌آیند؛ با این حال اگر این آمار را تنها محدود به بخش ویندوز فون بدانیم، باید گفت که اکثر کارمندان این بخش شغل خود را از دست داده‌اند تا مایکروسافت به‌طورکلی خاطرات بد دستگاه‌های ویندوز فونی را به دست فراموشی بسپارد.

این پلتفرم حتی پس از ارتقاء به ویندوز 10 موبایل نیز به کاهش محبوبیت خود در مقایسه با آی او اس و اندروید ادامه می‌دهد. با این حال طرفداران مایکروسافت امیدوارند که با عرضه‌ی گوشی‌های سرفیس فون، این کمپانی اتفاقات جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند رقم بزند. چندی پیش گزارش شد که در حال حاضر تیمی به رهبری «پانوس پانای» مشغول کار بر روی طراحی گوشی‌های بسیار با کیفیت سرفیس فون (Surface Phone) است. در این بین یک تصویر از این محصولات نیز به بیرون درز کرد هرچند که آن چندان هم به مذاق طرفداران این شرکت آمریکایی خوش نیامد و اغلب آن‌ها در صورت حقیقی بودن این عکس، از آینده‌ی سرفیس فون نیز ابراز نا امیدی کردند.

اخراج 2850 کارمند ویندوز فون مایکروسافت

اخراج بی رحمانه کارمندان توسط مدیران مایکروسافت

بیش از 2 هزار کارمند ویندوز فون مایکروسافت در شرف اخراج؛ تغدیل به سبک مایکروسافت

در حالی اخبار مربوط به اخراج بیش از 2 هزار کارمند بخش سرفیس فون ردموندی‌ها منتشر شده است که هفته گذشته ما شاهد حضور جذاب و البته غافلگیرکننده خواننده مطرح آمریکایی «جاستین تیمبرلیک» در رویداد اورلاندو مایکروسافت بودیم. این احتمال می‌رود که مراسم فوق مربوط به تصمیم گرفته شده‌ی مایکروسافت بوده است. به هر حال فکر به اخراج 2,850 کارمند مثل آب خوردن توسط غول نرم افزاری دنیای تکنولوژی و سپس گرفتن مراسم فوق به جهت روحیه بخشیدن به آن‌ها از نظر اخلاقی درست نخواهد بود و بی‌رحمانه به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*