فیلم آنچارتد

سونی نویسنده جدید برای فیلم آنچارتد استخدام کرد

به نظر می‌رسد که ماجراجویی‌های نیتن درک هنوز خاتمه نیافته است، زیرا همان‌طور که از تیتر خبر می‌توانید مشاهده کنید سونی قصد دارد فیلم سینمایی برگرفته از سری محبوب آنچارتد بسازد. به‌تازگی خبری نیز منتشر شده که گویا سونی نویسنده‌ی جدیدی برای فیلم آنچارتد استخدام کرده که این خبر ما را به دیدن دوباره‌ی نیتن امیدوار می‌کند.

تقریبا خبر ساخت فیلم آنچارتد به فراموشی سپرده شده بود و کمتر تحرکی از طرف سونی دیده می‌شد؛ اما پس از عرضه‌ی بازی آنچارتد 4 برای پلی استیشن 4 سازندگان بازی اعلام کردند که این آخرین بازی از این سری محبوب بوده و دیگر به سمت ساخت نسخه‌ی جدیدی از بازی نخواهند رفت.

اینجا بود که سونی وارد عمل شد تا بتواند با ساخت فیلم آنچارتد نه‌تنها سود بالایی به دست آورد بلکه نام آنچارتد را نیز زنده نگه دارد. طبق گزارشی که Variety منتشر کرده سونی به‌عنوان نویسنده آقای جو کاماهان را به خدمت گرفته تا فیلم‌نامه را بنویسد؛ اما هنوز کارگردان، بازیگران و دیگر عوامل ساخت فیلم مشخص نشده‌اند.

در رزومه‌ی آقای کاماهان می‌شود آثاری همچون Narc،The Grey و Smokin Aces را مشاهده کرد که با این حساب باید با دنیایی که سری آنچارتد داشت آشنا باشد. کاماهان تنها نویسنده‌ی فیلم Uncharted خواهد بود هرچند Variety گفته که امکان دارد وی به‌عنوان کارگردان نیز انتخاب شود.

در صورتی که با دنیای آنچارتد شناختی ندارید بهتر است بگوییم که آنچارتد هر آنچه برای ساخت یک فیلم سینمایی فوق العاده نیاز باشد را داراست؛ از جستجو برای گنج گرفته تا اکشن نفس‌گیر، رابطه‌ی عاشقانه، دنیای فانتزی و لحظات طنز که اگر به‌درستی از این المان‌ها استفاده شود می‌شود همه را در فیلم آنچارتد مشاهده کرد.

هرچند تجربه نشان داده که هرچه فیلم از بازی‌های ویدیویی ساخته شده چندان موفق نبوده با این حال امیدواریم که فیلم آنچارتد مانند سری بازی آن موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*