سری Meizu E

رندرهای جدیدی از سری Meizu E با دوربین دوگانه و نمایشگر منحنی منتشر شد

دو روز پیش گزارشی منتشر شد که کمپانی میزو در حال سازماندهی یک رویداد برای تاریخ 10 آگوست (20 مرداد ماه) است. رویدادی که در آن دیوایس جدید بالا رده‌ای از سری Meizu E معرفی می‌شود. گزارش‌های منتشر شده زیادی نشان می‌دهد که سری جدید گوشی‌‌های میزو E کاملا متفاوت از آن چیزی‌ است که تا به حال از دیگر گوشی‌های کمپانی میزو دیده شده است .

به‌تازگی رندرهایی در فضای مجازی منتشر شده که ادعا می‌شود به اولین گوشی هوشمند از سری Meizu E تعلق دارد و اکنون اولین اسمارت فون از این سری با تراشه اکسینوس 8890 سامسونگ دیده خواهد شد.

رندرهای گوشی جدید سری Meizu E با دوربین دوگانه و نمایشگر منحنی در فضای آنلاین خودنمایی کرد

دوربین‌‌های دوگانه اکنون به بخش مهمی از گوشی‌‌های هوشمند بالا رده‌ی امروزی تبدیل شده و به‌صورت مد درآمده است. اگر به رندر های ارائه شده از این دستگاه نگاهی بیندازید خواهید دید که این گوشی هوشمند نیز از مد روز تبعیت کرده و در پنل پشتی آن دو دوربین در بالای لوگوی میزو قرار گرفته است. مشخصات دوربین مانند مگاپیکسل و دیگر ویژگی‌های تصویربرداری آن مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که در روزهای آتی اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر شود.

تقریبا سه ماه پیش بود که در گزارش‌هایی سخن از آن به‌ میان آمده بود که میزو می‌تواند یک دستگاه جدید با نمایشگر منحنی روانه بازار کند و اگر به رندرهای درز شده از این گوشی جدید سری Meizu E نگاهی بیندازید، نمایشگر دو لبه منحنی آن را خواهید دید. یک سنسور اثر انگشت یکپارچه نیز در کلید هوم این دستگاه و در جلوی آن تعبیه شده که شبیه به کلید mBack است.

سری Meizu E

نمایشگر منحنی و دوربین دوگانه در نهایت امسال می‌تواند بر روی گوشی پرچم‌دار میزو دیده شود. در حالی که این رندرها تصاویر واقعی نبوده و احتمالا توسط طرفداران این کمپانی طراحی شده است؛ اما به‌لطف شایعاتی که در چند ماه گذشته درباره‌ی سری جدید میزو ایی منتشر شده بود، می‌توان گفت که چنین طراحی کاملا امکان‌پذیر خواهد بود.

می‌دانیم که رقابت در بخش گوشی‌‌های هوشمند میان رده در بازار، یک رقابت سخت و نفس‌گیر بین کمپانی‌های بزرگ گوشی‌ساز جهان است و شاید این یک دلیل دیگر برای میزو باشد که تمرکز اصلی خود را بر روی ساخت دستگاه‌‌های بالا رده قرار داده و به‌سختی و با تلاش فراوان در پی آن است که این بخش از بازار را به تسخیر خود درآورد.

رویداد میزو به‌زودی برگزار خواهد شد. تا 20 مرداد ماه زمان زیادی باقی نمانده و مسلما جزئیات بسیاری درباره این سری جدید به بیرون درز خواهد کرد. دعوت می‌کنیم که منتظر اخبار جدید باشید و گجت نیوز را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*