ال جی معرفی گوشی هوشمند V20 را در شهریور جاری تایید کرد

اگر به یاد داشته باشید شرکت ال جی در پاییز سال گذشته بود که گوشی هوشمند ال جی V10 را با ساختاری جالب و متفاوت معرفی کرد. این دستگاه پس از عرضه به بازار موفقیت بسیاری را داشت و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد. حال باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده قرار بر این است که گوشی هوشمند V20 به عنوان جانشین V10 معرفی شود. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به تازگی شرکت ال جی نام گوشی هوشمند V20 را تایید کرده که جانشینی برای V10 است. این شرکت کره‌ای اعلام کرد که گوشی هوشمند ال جی V20 در سپتامبر جاری معرفی می‌شود، اما هنوز به تاریخ دقیق مراسم رونمایی اشاره نشده است. به عنوان یادآوری گوشی هوشمند ال جی V10 دارای صفحه‌ نمایش 5.7 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل، صفحه‌ نمایش دوم 1.2 اینچی با وضوح 160 در 1040 پیکسل، چیپ‌ست شش هسته‌ای اسنپدراگون 801، پرداشگر گرافیکی ادرنو 418، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپری است.

مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند V20 هنوز مشخص نیست

منبعی که گزارشات مربوط به گوشی هوشمند V20 را منتشر کرده تایید کرده بود که مراسم رونمایی این دستگاه در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهد بود، البته لازم به ذکر است که هنوز به تاریخ دقیق برگزاری این رویداد هیچگونه اشاره‌ای نشده است. جدا از همه این‌ها شرکت ال جی وعده داده که گوشی هوشمند V20 به اندروید 7.0 نوقا یا همان اندروید N مجهز شود، این دستگاه قرار است که پس از عرضه به بازار آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را دریافت کند.

همانطور که می‌دانید مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست و هیچ جزئیاتی درباره مشخصات آن وجود ندارد، بدون شک شرکت ال جی از سخت‌ افزارهای به روز شده استفاده خواهد کرد. گوشی هوشمند V10 عملکرد خوبی را در بازار جهانی داشت و انتظار می‌رود که شرکت ال جی جانشین خوبی را برای آن معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عزیزم وی10 چیپستش اسنپدراگون808.نه 801