آیفون 7 یک میلیارد دلاری

پیش فروش آیفون 7 یک میلیارد دلاری آغاز شد

سامسونگ رویداد مربوط به گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) را در شهر نیویورک برگزار کرد و حالا نوبت به کمپانی بزرگ اپل رسیده است تا نسل جدیدی از آیفون‌های خود را روانه بازار کند؛ همچون گوشی نوت 7 سامسونگ، تاکنون اخبار و تصاویر متعددی پیرامون آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) منتشر شده است. به محض رونمایی اپل از آیفون‌های مدل 2016 خود (احتمالا در ماه سپتامبر)، بسیاری از کاربران این آیفون جدید را خریداری می‌کنند. بدین ترتیب بسیاری از کاربران یک مدل مشابه را در اختیار خواهند داشت، مگر اینکه بخواهند نسخه بسیار گران قیمت و شخصی سازی شده‌ای از آیفون را خریداری کنند. نظرتان در مورد آیفون 7 یک میلیارد دلاری چیست؟

آیفون 7 یک میلیارد دلاری بریک پیش فروش می‌شود

شرکت بریک (Brikk) در شهر لوس آنجلس به تولید آیفون‌های بسیار گران قیمت و شخصی سازی شده معروف است. حالا در سال 2016 نیز بریک می‌خواهد با تولید آیفون 7 یک میلیارد دلاری لوکس، توجه کاربران را به خود جلب کند. این محصولات در واقع مجموعه‌ای از آیفون‌های جدید اپل به حساب می‌آید که توسط شرکت بریک ویرایش شده‌اند. این مدل‌ها با نام «آیفون‌های لوکس» در وب سایت این شرکت معرفی شده‌اند و نسخه استاندارد آنها قیمتی معادل 4 هزار و 995 دلار دارد. بهترین نسخه از این آیفون‌ها نیز با قیمت 1.3 میلیون دلار به فروش می‌رسد!

طبق ادعای شرکت بریک، قطعات تمامی آیفون‌های 7 لوکس این شرکت در شهر لوس آنجلس از هم جدا شده و به صورت دستی جلا یافته‌اند؛ تمامی قطعات این شرکت در نهایت به طلا یا پلاتین (متناسب با مدل مربوطه) آغشته شده‌اند.

نسخه استاندارد آیفون‌ 7 لوکس این شرکت شامل 10 رنگ بندی مختلف با لوگوهای طرح الماس است. آیفون 7 یک میلیارد دلاری شرکت بریک را نیز می‌توان با بدنه‌ای از جنس طلای زرد 24 عیار، طلای صورتی 18 عیار یا پلاتین 950 خریداری کرد. تمامی آیفون‌های سری بیسپوک شرکت بریک قابلیت شخصی سازی بدنه توسط کاربر را دارند؛ این آیفون‌ها را می‌توان با الماس‌های 60 عیار تزیین کرد.

هنوز یک ماه تا رونمایی رسمی اهالی کوپرتینو از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باقی مانده است و مطمئنا مهندسان شرکت بریک نیز از طراحی نهایی و دقیق این محصولات خبر ندارند. با این حال در تصاویر زیر می‌توانید طرحی از آیفون 7 یک میلیارد دلاری این شرکت را مشاهده کنید. این شرکت احتمالا در انتشار تصاویر زیر، از عکس‌های لو رفته گوشی iPhone 7 اپل استفاده کرده است. بریک علاوه بر این، مشخصات احتمالی نسل جدید آیفون‌های اپل را نیز در سایت خود قرار داده است که از جمله آنها می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه در پشت، پردازنده A10 و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. توجه شما را به این تصاویر منتشر شده جلب می‌نماییم.

نظر شما در مورد یک آیفون 7 یک میلیارد دلاری چیست؟ آیا طرح‌های تصاویر بالا مورد پسند شما واقع شده است؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هرکی بخره واقعا خره 😐

    • واقعا خریت به این میگن. هیچ ربطی به تفاخر و لوکس بودن و یونیک بودن نداره، کسی که به عشق هویج هر جور بخوام ازش سواری بگیرن خره، بلانسبت هم نداره. خریت خریته…