تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو

تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو تغییر یافت

شیائومی با معرفی ردمی پرو از همان ابتدا طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرد. کاربرانی که خواهان این گوشی هستند بایستی تا 8 آگوست (دوشنبه هفته بعد) صبر پیشه می‌کردند اما اینک به نظر می‌رسد تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو (Xiaomi Redmi Pro) دو روز به جلو افتاده است.
امروزه چینی‌ها به بخش جدا ناشدنی از دنیای تکنولوژی بدل شده‌اند. برندهای نوپا و متفاوت چینی توانسته‌اند در برخی موارد، شرکت‌های معتبر و با سابقه‌ای نظیر سونی، اچ تی سی و غیره را کنار بزنند و جایگاه آن‌ها را تصاحب کنند. در این میان شیائومی با معرفی تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت با سخت‌افزاری مناسب در میان مردم از اعتبار بالایی برخوردار شده است. اما حوزه فعالیت شیائومی به موبایل‌های پایین رده محدود نمی‌شود و نمونه بارز محصولات بالا رده این کمپانی، شیائومی ردمی پرو محسوب می‌شود.

تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو

در تصاویر تبلیغاتی انتشار یافته پرچمدار جدید شیائومی، ششم آگوست (16 مرداد) تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو معرفی شده است که از ساعت 10 صبح به وقت چین، فروش آغاز خواهد شد. شیائومی در ابتدا تنها هشت شهر از چین را برای فروش ردمی پرو برگزیده است: بیجینگ، شانگهای، نانیجینگ، جینان، گوآنگژو، چنگدو، چونگ کینگ و ژنگژو. بنابراین اگر تمایل دارید این موبایل را خریداری کنید و امکان حضور در شهرهای منتخب برایتان مقدور نیست، خرید آنلاین می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو

با گذر زمان شهرهای بیشتری شروع به فروش شیائومی ردمی پرو خواهند کرد و فروش این اسمارت‌فون در سطح جهانی فراگیر خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعاتی درباره کشورهایی که در آینده پذیرای این پرچمدار جدید خواهند بود در دسترس نیست.

گفته می‌شود به ۵۰ نفر اولی که اقدام به خرید در تاریخ عرضه شیائومی ردمی پرو کنند هدیه‌ای تعلق خواهد گرفت. متاسفانه نوع هدایا نیز مشخص نیست اما می‌توان پیش‌بینی کرد چینی‌ها با اهدای می بند 2 (Mi Band 2)، دستبند سلامتی خود به کاربران، سعی در ترویج استفاده از کالاهای خود در میان مردم داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*