ال‌جی X CAM

دردانه‌ جدید سری X ال‌جی با نام ال‌جی X Cam به ایران می‌آید

واحد ایران شرکت ال‌جی الکترونیکس، به زودی رسما عرضه‌ی  تلفن هوشمند جدید سری X به اسم ال‌جی X Cam برای بازار ایران را آغاز خواهد کرد. سری X ال‌جی به امکاناتی مجهز شده که نظیر آن‌ها را در پرچم‌داران دیده بودیم. این نسل به راستای نام‌گذاری سحر انگیزش، از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است که افراد علاقه‌مند به دو دوربین و یا صفحه نمایش دوم را جذب می‌کند. ال‌جی X CAM نظیر گوشی سر گل G5 جنت لنز اصلی خود لنز واید ( عریض ) 120 درجه دارد، که مشخصه‌ی 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی و دوربین دوم با زوایه واید، میدان دید عریضی را برای این گجت هوشمند ارائه می‌کند.

ال‌جی X Cam از قابلیت Pop-out Picture برخوردار است که دو تصویری که با لنزهای واید و استاندارد ثبت می‌شوند را با هم ادغام می‌کند و در نهایت یک تصویر کامل را بنمایش می‌گذارد. این تلفن هوشمند ازقابلیت تصویر متحرک Animated Photo و Panorama  View  نیز برخوردار است. همچنین با قابلیت Signature نیز می‌توان بعد از ثبت تصویر به آن زیرنویس اضافه کرد.

ال‌جی X CAMبه لطف طراحی یکپارچه و شیشه سه‌بعدی خم‌شو، ال‌جی X Cam از بدنه منحنی شگفت‌انگیزی با ضخامت ۵٫۲ میلی‌متر برخوردار است. بنابراین، نگه داشتن آن در دست فوق‌العاده راحت است و برخلاف گوشی‌های رده‌ متوسط ضخیم و سنگین، ال‌جی X Cam فقط ۱۱۸ گرم وزن دارد.

ال‌جی X Screen نیز که یک ماه پیش در ایران عرضه شد از صفحه‌نمایش دوم ال‌جی برخوردار است که اولین بار در V10 ال‌جی معرفی شد.این نمایشگر همیشه ‌روشن به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات اساسی مانند زمان و تاریخ و اعلان‌ها را بدون باز کردن قفل گوشی  مشاهده نمایند. این اولین گوشی هوشمند رده‌متوسطی است که دارای این قابلیت منحصربه‌ فرد است. ظاهر X Screen با قاب فایبر گلاس شفاف پشت آن تکمیل می شود. لبه‌های منحنی در کناره های آن نیز ظاهر باشکوه و در عین حال ساده ای به آن می‌بخشد.

ال‌جی X CAMجانو چو، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: “نکته جذاب در مورد X Screen و X Cam این است که هر کدام یک ویژگی عالی را در بسته‌ای کامل ارائه می‌دهد و همچنین قیمت زیادی نیز ندارند. ما از سری X به بعد تصمیم داریم بهترین دوربین و صفحه نمایش را در یک دستگاه در اختیار عموم مردم قرار دهیم؛ چیزی که قبلاٌ وجود نداشته است.”

مشخصات اصلی گوشی ال‌جی X Scree  :

ال‌جی X CAMنمایشگر:  5 اینچ HD مجهز به لمس درون‌سلولی و ۱٫۷۶ اینچ
تراشه: ۱٫۲ گیگاهرتز چهارهسته‌ای
دوربین: پشت ۱۳ مگاپیکسل/ جلو ۸ مگاپیکسل
حافظه: ٢ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت رام، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ٢۰۰ گیگابایت
باتری: ٢٣۰۰ میلی‌آمپر
سیستم عامل: اندروید ۶ مارشملو
وزن: ۱42 گرم
شبکه LTE / HSPA+ / GSM :
اتصالات: وای-فای، بلوتوث ۴٫۱، یواس‌بی
رنگ: سفید، مشکی و رزگلد

مشخصات اصلی گوشی ال‌جی X cam  :

ال‌جی X CAMنمایشگر:  5.2 اینچ HD مجهز به لمس درون‌سلولی
تراشه: ۱٫4 گیگاهرتز چهارهسته‌ای
دوربین: پشت ۱۳ مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل لنز واید / جلو ۸ مگاپیکسل
حافظه: ٢ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت رام، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ٢۰۰ گیگابایت
باتری: ٢52۰ میلی‌آمپر
سیستم عامل: اندروید ۶ مارشملو
شبکه LTE:
اتصالات: وای-فای، بلوتوث ۴٫۱، یواس‌بی
رنگ: سفید، نقره‌ای تایتان ، طلایی و رزگلد

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیکس

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزارمیلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان  ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفاً به وب‌سایت (http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی (http://lgblog.ir/) این شرکت مراجعه کنید.

 روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران : آقای کاوه مفتخری

  شماره تماس : 26205940

  ایمیل : kaveh.moftakhari@lge.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چهار هسته چی اخه؟چیپستش چیه.پردازنده اش چیه…اسنپدراگونه.مدیاتکه…همیشه اصلاعاتتون ناقصه