آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو

تماشا کنید: آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو در کنار هم

تا رونمایی رسمی اهالی کوپرتینو از پرچمداران جدید خود تنها چند هفته باقی مانده است؛ گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) رونمایی شد و حالا منتظر دعوت نامه رویداد اختصاصی اپل هستیم. تاکنون ویدیوهای متعددی را از آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) در گجت نیوز منتشر کرده‌ایم. اما ویدیو امروز کمی متفاوت و خاص است؛ در این ویدیو آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو در کنار هم قرار گرفته‌اند، با ما همراه باشید.

آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو در کنار یکدیگر

در این موضوع که آیفون‌ های نمایش داده شده در این ویدیو حقیقی نیستند، شکی نداریم. اما به هر حال با تماشای ویدیو زیر می‌توان طراحی احتمالی آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو اپل و شکل و شمایل نهایی آنها را مشاهده کرد.

تاکنون برخی شایعات از عرضه یک نسخه جدید به نام آیفون 7 پرو (Apple iPhone 7 Pro) سخن گفته‌اند. این مدل را می‌توان در ویدیو امروز و کنار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس مشاهده کرد؛ طراحی این سه نسخه با هم تفاوتی ندارد و تنها ابعاد صفحه نمایش آنها متغیر است. به نظر می‌رسد آیفون 7 پرو از جنبه‌های مختلف به آیفون 7 پلاس شباهت داشته باشد. تنها مشخصه خاص و جدید این نسخه، دوربین دوگانه آن خواهد بود؛ اهالی کوپرتینو احتمالا از دو سنسور 12 مگاپیکسلی در دوربین پشتی آن بهره گرفته‌اند. این دو دوربین شامل قابلیت‌های تثبیت اپتیکال تصاویر (OIS) و فوکوس اپتیکال هستند.

آیفون 6 اس اپل نیز جهت مقایسه در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفته است؛ این محصول ابعادی کاملا مشابه با آیفون 7 اپل دارد، چرا که هر دو گوشی شامل صفحه نمایش 4.7 اینچی هستند.

در حال حاضر هنوز رونمایی اپل از سه پرچمدار جدید در ماه سپتامبر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این احتمال وجود دارد که آیفون 7 پرو به خاطر مشکلات تخصصی و خاص در بخش دوربین دوگانه خود، روانه بازار نشود. از طرفی ایوان بلاس (لو دهنده معروف و با سابقه)، عرضه چنین نسخه جدیدی از پرچمداران اپل را رد کرده است. با این حال رونمایی اپل از دو مدل متفاوت آیفون در رویداد پیش رو قطعی است.

حتی برخی شایعات از نام جدید پرچمداران امسال اهالی کوپرتینو سخن گفته‌اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که محصولی به نام آیفون 6SE در رویداد ماه سپتامبر رونمایی شده و عرضه آیفون 7 به سال 2017 موکول شود. در ادامه توجه شما را به ویدیو جدید آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو اپل جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*