گوشی ال جی وی 20

گوشی ال جی وی 20 همراه با اندروید 7.0 به کانادا می‌رسد

یکی از سخنگوهای شرکت ال جی، عرضه‌ گوشی ال جی وی 20 (LG V20) در کشور کانادا را تأیید کرده است. این در حالی است که کره‌ای‌ها گوشی ال جی V10 – نسل گذشته این هندست – را در کشور کانادا عرضه نکرده بودند. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند 16 شهریور ماه رونمایی خواهد شد و انتظار داریم چند روز پس از آن عرضه رسمی این محصول آغاز شود.

کمپانی ال جی رسماً اعلام کرده است که ششم سپتامبر (16 شهریور ماه) از هندست جدید خود ، گوشی ال جی وی 20 ، رونمایی خواهد کرد و فروش آن نیز چندی پس از آن آغاز می‌شود. این گوشی هوشمند طی یک رویداد خبری در سن فرانسیسکو ایالات متحده رسماً معرفی خواهد شد. بنابراین عرضه‌ زودهنگام این محصول در خاک ایالات متحده دور از انتظار نیست. حال ما باخبر شده‌ایم که این محصول جدید در کانادا نیز عرضه می‌شود.

به گزارش Mobile Syrup ، یکی از مقامات شرکت ال جی این خبر را تأیید کرده است که گوشی ال جی وی 20 در خاک کانادا نیز رونمایی و عرضه خواهد گرفت، هرچند که دقیقاً مشخص نیست چه زمانی فروش پرچمدار جدید ال جی در این کشور آغاز می‌شود. بدین ترتیب این خبر خوبی برای طرفداران کانادایی شرکت ال جی محسوب می‌شود؛ به ویژه آن که ال جی وی 10 نیز در این کشور به صورت رسمی به فروش نرسید.

گوشی ال جی وی 20

اوایل ماه جاری میلادی درست زمانی که ال جی تأیید کرد پرده برداری از گوشی ال جی وی 20 (LG V20) در تاریخ 16 شهریور ماه انجام می‌گیرد، این خبر به گوش رسید که محصول جدید کره‌ای‌ها در واقع نخستین دستگاه حاوی اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش‌ فرض خواهد بود که روانه بازار می‌شود. بنابراین گوشی هوشمند ال جی V20 قبل از پایان سه ماهه جاری (اواخر ماه سپتامبر) در قفسه‌ فروشگاه‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی ال جی وی 20 همچنان مانند یک راز

ال جی تا بدین لحظه هیچ یک از مشخصات مربوط به این محصول را اعلام نکرده است اما ما انتظار داریم که حداقل اکثر آن‌ها نظیر دو صفحه نمایش (یک صفحه اصلی و یک صفحه ثانویه) شبیه به نسل گذشته این محصول (ال جی V10) باشند. به تازگی حتی در خبری اشاره کردیم که اطلاعات مربوط به گوشی ال جی وی 20 لو رفته است؛ با این حال یکی از مسئولان ال جی این اطلاعات را اکیداً رد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*