قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7 و تاریخ عرضه آن در چین مشخص شد

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7 و تاریخ انتشار آن در چین به بیرون درز کرد. از قبل درباره مدلی از گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی چیزهایی شنیده‌ایم، این مدل در وب‌سایت آژانس رگولاتوری چین، تنا نیز به نمایش درآمد.

نسخه ذکر شده در لیست تنا یک گوشی دو سیم کارته از نوت 7 را معرفی می‌کرد. بنابراین اگر شما قصد نداشته باشید که از هر دو سیم کارت آن، در آنِ واحد استفاده کنید، می‌توانید فضای ذخیره سازی خود را دو برابر کنید. قرار دادن دو سیم‌کارت در هر دو اسلات شما را از گسترش حافظه داخلی از طریق کارت میکرو اس دی محروم می‌کند.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7 در چین مشخص شد؛ اولین محموله در 12 شهریور ماه در بازارهای این کشور توزیع می‌شود

اکنون خبرهای جدیدی درباره این گوشی از شبکه‌های اجتماعی چین به گوش می‌رسد، شاید یکی از مهمترین خبرها، قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7 البته نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن باشد. این نسخه با قیمت 6088 یوان (حدود 915 دلار) در چین به فروش خواهد رسید و این در حالیست که نسخه‌ی پایه‌ای آن با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، برچسب قیمتی 5688 یوان (حدودا 855 دلار) را حمل خواهد کرد؛ درباره این مدل پایه هنوز به روشنی مشخص نشده است که دو سیم‌ کارته خواهد بود یا با یک اسلات برای سیم کارت عرضه می‌شود.

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7

با توجه به اندازه فضای ذخیره سازی در این دو مدل، قیمت 915 دلار و 855 دلار تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. شاید همچنان باید خبر قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7 را با نمک چاشنی دار کرد، جزئیات هنوز به طور کامل تائید نشده است. این منبع همچنین اعلام کرد که پیش فروش برای Galaxy Note 7 از 26 آگوست (5 شهریور ماه) آغاز شده و اولین محموله‌ی ارزشمند این دستگاه در تاریخ 2 سپتامبر (جمعه، 12 شهریور ماه) وارد بازار خواهد شد. تا آن زمان راه زیادی باقی نمانده است. می‌توان صبر کرد و دید که آیا نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از جدیدترین محصول سامسونگ واقعی است؟ و اینکه اساسا برای آن چه مقدار باید هزینه کرد؟

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 7 در چین

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ببخشید این گوشی کی در بازار ایران موجود میشه برام خیلی مهمه می خوام برای یکی کادو بخرمش ممنون