گوشی هوشمند Meizu M3E

گوشی هوشمند Meizu M3E به طور رسمی معرفی شد ؛ پردازنده Helio P10 قدرتنمایی می‌کند

گوشی هوشمند Meizu M3E به صورت رسمی توسط میزو معرفی شده و وجود تراشه هلیو P10 در آن تائید شده است. در چند روز گذشته شایعات مختلفی درباره دو گوشی جدید با برند میزو در فضای آنلاین خبر ساز شد، Meizu M1E و Meizu M3E محصولات جدید این کمپانی چینی هستند.

میزو در چند روز گذشته با انتشار یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که در 10 آگوست (امروز، 20 مرداد ماه) قصد دارد تا برگزاری رویدادی، محصولات جدید خود را اعلام کند. امروز این اتفاق افتاد و گوشی هوشمند Meizu M3E به طور رسمی معرفی شد. با توجه به شایعات منتشر شده تا حدی از قبل می‌دانستیم که با دستگاه میان رده‌ای سر و کار خواهیم داشت و امروز جزئیات کاملی از مشخصات این اسمارت فون فاش شد. اجازه دهید تا ببینیم کمپانی Meizu در این محصول چه امکاناتی را ارائه کرده است.

گوشی هوشمند Meizu M3E به طور رسمی معرفی شد

مشخصات میزو M3E این گونه عنوان شده است؛ یک گوشی هوشمند تمام فلزی که بسیار شبیه به نسل قبلی میزو است. کلید فیزیکی mBack درست در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته و به مانند گذشته دارای عملکرد چندگانه است. این دستگاه دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است. این اندازه از نمایشگر و این مقدار از رزولوشن باعث می‌شود که این گوشی از تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ برخوردار شود. 3 گیگابایت رم LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل شده که از طریق یک کارت میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی هوشمند Meizu M3E از یک پردازنده 8 هسته‌ای Helio P10 مدیاتک با معماری 64 بیتی در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T860 قدرت می‌گیرد. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی (سنسور سونی IMX258، 5 لنز پلاستیکی با دهانه دیافراگم f/2.2 و PDAF) قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت دوربینی 5 مگاپیکسلی (4 لنز پلاستیکی و دهانه دیافراگم f/2.0) دیده می‌شود. یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع انرژی لازم برای آن را فراهم می‌کند؛ البته این باتری غیر قابل تعویض است.

گوشی هوشمند Meizu M3E

اسمارت فون میزو M3E از دو جایگاه برای سیم کارت پشتیبانی کرده و در 5 رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی، آبی و رزگلد (گلبهی) در دسترس است. این دستگاه با اندازه‌های 7.9 در 75.8 در 153.6 میلیمتر، تنها 172 گرم وزن دارد. یک سنسور اثر انگشت در کلید اصلی آن قرار گرفته که میزو ادعا می‌کند با سرعت بسیار قابل ملاحظه‌ای می‌تواند قفل دستگاه را باز کند.

شاید یکی از جالب توجه ترین نکات درباره هندست جدید میزو، سیستم عامل جدید آن باشد. میزو ام 3 ایی از سیستم عامل اندروید قدرت نگرفته و به جای آن سیستم‌ عامل YunOS علی بابا (Alibaba) مدیریت نرم افزاری می‌کند. این سیستم عامل توسط کمپانی AliCloud، یکی از شرکت‌های وابسته به هلدینگ علی بابا، توسعه یافته و گویا قابلیت جالبی دارد. خودروی Roewe RX5 توسط نرم افزار این گوشی از راه دور کنترل می‌شود.

گوشی هوشمند Meizu M3E در چین معرفی شد و ممکن است شانسی برای دیدن آن در خارج از مرزهای این کشور وجود نداشته باشد. این دستگاه به قیمت 1299 یوان (195 دلار) تنها در چین قابل خریداری است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*