سیگیت از هارد اس اس دی ۶۰ ترابایتی خود رونمایی کرد

سیگیت از هارد اس اس دی ۶۰ ترابایتی خود رونمایی کرد

شما به چه مقدار فضای ذخیره‌سازی بر روی کامپیوترتان نیاز دارید؟ خیلی از کاربران با یک ترابایت هم تمام نیازهای خود را برطرف میکنند و خیلی از کاربران حرفه‌ای تر حتی تا ۱۰ ترابایت هم بالا میروند. اما مطمئنا هارد اس اس دی ۶۰ ترابایتی جدید کمپانی سیگیت آمده که نیازهای بسیار حرفه‌ای تر را پوشش دهد.
برای صاحبان مشاغل و بیزینس‌هایی که نیاز به ذخیره و نگهداری از حجم بالایی از اطلاعات مشتریان خود دارند، حتی هاردهای ۱۰ ترابایتی هم نمیتوانند جوابگو باشند. برند خوش نام سیگیت (Saegate) که نام آشنایی در صنعت تولید حافظه و هاردهای ذخیره سازی به حساب می‌آید، به همین دلیل به سراغ تولید هارد اس اس ۶۰ ترابایتی رفته است و مطمئنا این هارد میتواند نیاز اکثر کاربران حرفه‌ای حتی تا چندین سال دیگر را برطرف کند.

مشخصات اس اس دی ۶۰ ترابایتی سیگیت هنوز اعلام نشده است

البته به دلیل این که این هارد جدید از پنل های SSD ساخته شده و به دلیل برخورداری از چنین ظرفیتی، احتمالا قیمت بسیار بالایی هم خواهد داشت، سیگیت آن را برای بازار هدف کاربران عادی تولید نکرده است و بازار کار حرفه‌ای و شرکت‌های ارائه دهنده ی خدماتی بانک اطلاعاتی و سرورهای اینترنتی بازار مناسب‌تری برای آن خواهند بود؛ جالب است بدانید که سیگیت اولین کمپانی در تاریخ جهان است که یک هارد اس اس دی با ظرفیت ۶۰ ترابایتی عرضه میکند و تولید این نوع از هارد با چنین ظرفیتی و حتی ظرفیت‌های نزدیک به آن تا به حال سابقه نداشته است.

گفتنی است که این هارد جدید در حال حاضر به صورت آزمایشی طراحی شده و هنوز هم در حال توسعه است. تصویری که شما عزیزان گجت نیوزی در ابتدای مطلب مشاهده میکنید، مربوط به نمونه‌ی پروتوتایپ آزمایشی این هارد است و مدل اس اس دی اصلی قرار است که در سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار شود. قیمت؟ یک هارد اس اس با ۶۰ ترابایت ظرفیت، مطمئنا سوال کردن درباره‌ی قیمت آن هم ترسناک است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمت آن فکر کنم بین 100 تا 200 میلیون تومن باشه!!