بنچمارک هواوی میت 9

دیوایس جدیدی در GFXBench محک خورد؛ احتمالا این بنچمارک هواوی میت 9 است

وب‌سایت تعیین معیار جی اف ایکس بنچ، لیست جدید را منتشر کرد و احتمال می‌رود که این لیست به بنچمارک هواوی میت 9 تعلق داشته باشد. هواوی میت 9 (Huawei Mate 9) پرچمدار جدید غول تکنولوژی چین بوده که انتظار می‌رود در 1 سپتامبر (11 شهریور ماه) رخ نشان دهد؛ اما دعوتنامه مربوط به کنفرانس هواوی در IFA برلین امسال برای 2 سپتامبر تنظیم شده است. در هر صورت شایعات مربوط به این پرچم‌دار جدید ادامه داشته و تاریخ انتشار 1 سپتامبر همچنان محتمل است.

قبل از این خبرهای ناقص و شایعات کمی درباره مشخصات محصول بعدی گوشی‌‌های سری میت هواوی وجود داشت؛ اما جزئیات بیشتری از طریق وب‌سایت سنجش معیار GFXBench به بیرون درز کرده است، ظاهرا لیست قرار گرفته در این وب‌سایت، بنچمارک هواوی میت 9 را نشان می‌دهد.

دستگاه جدیدی در GFXBench محک خورد؛ احتمالا این بنچمارک هواوی میت 9 است

داده‌های جی اف ایکس بنچ یک گوشی ناشناخته را نشان می‌دهد که دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. این دستگاه به یک تراشه 8 هسته‌ای HiSilicon Hi3660 با فرکانس عملیاتی 2.6 گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی Mali-T880 مجهز شده است. این چیپست نشان می‌دهد که این دستگاه ناشناخته به احتمال زیاد هواوی Mate 9 است. شماره مدل Hi3660 حکایت از آن دارد که این دستگاه دارای نسل جدیدی از پردازنده است. شاید Kirin 970 همان پردازنده‌ای باشد که بتوان به عنوان یک شایعه پذیرفت. مدل تراشه‌های قبلی Huawei مثل Kirin 920 دارای شماره سریال Hi3630 بود، کرین 930 شماره مدل Hi3635 را با خود حمل می‌کرد و Kirin 955 با شماره سریال Hi3650 همراه بود. Hi3660 احتملا یک تراشه جدیدتر و رده بالاتر است.

لیست منتشر شده که احتمالا بنچمارک هواوی میت 9 است، نشان می‌دهد که این دستگاه مبتنی بر اندروید 7.0 نوقا بوده، 4 گیگابایت رم داشته و حافظه داخلی آن، 64 گیگابایت است. شایعات قبلی بازگو می‌کردند که Huawei میت 9 با یک دوربین 20 مگاپیکسلی همراه خواهد بود؛ اما داده‌های جدید نشان می‌دهد تنها یک دوربین 12 مگاپکسلی در پنل پشتی جاسازی شده و در جلو برای گرفتن سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد؛ اما با توجه به علاقه هواوی برای راه اندازی دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های پرچمدار خود، نمی‌توان این مورد را رد کرد که احتمالا هواوی میت 9 با یک دوربین دوگانه عرضه شود و آن هم احتمالا با گواهینامه لایکا!

بنچمارک هواوی میت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*