گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم

گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد

نسخه‌ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به زودی عرضه خواهد شد؛ اما گویا قرار است این نسخه تنها در کشور چین و برای خریداران آن در دسترس باشد. با ما همراه باشید.

کوه دونگ جین (Koh Dong-jin)، مدیرعامل کمپانی Samsung Mobile در یک رویداد خبری در کره جنوبی اعلام کرد که کمپانی تحت مسئولیت او قصد دارد تا مدلی از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را به زودی روانه بازار کند. با این حال بر اساس شایعات منتشر شده از قبل، به نظر می‌رسد که عرضه‌ این مدل تنها در چین انجام شود.

گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به زودی روانه بازار خواهد شد

با توجه به منابع خبری کره، دونگ جین می‌گوید که آنها در حال بررسی و اجرای به روزرسانی Galaxy Note 7 در چین است. نسخه بین‌المللی سامسونگ گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد؛ اما گویا مدل ارائه شده در چین نه تنها در فضای ذخیره سازی که در جنبه‌های دیگری نیز ارتقا خواهد یافت.

به خوبی مشخص است که سامسونگ در رقابت با برخی از فروشندگان و گوشی سازان چینی دچار مشکل شده و فروش گوشی‌های هوشمند غول تکنولوژی کره در یک سوم آغازین امسال در چین با کاهش چشمگیری رو به رو شده است. مسلما گوشی ساز کره‌ای قصد ندارد تا به راحتی بازار بزرگ و پر فایده چین را از دست بدهد و در تلاش است تا با عرضه گوشی‌های بالا رده با بهترین مشخصات فنی کاربران چینی را تطمیع و آنها را به این شیوه اغوا کند.

اگر سامسونگ بتواند نسخه‌ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را به بازارهای جهانی نیز عرضه کند، مشتریان بسیاری را هیجان زده خواهد کرد؛ اما متاسفانه تا آنجا که از شواهد بر می‌آید، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. حداقل اکنون که این گونه به نظر می‌رسد.

صرفا جهت یادآوری مشخصات گلکسی نوت 7 را مرور می‌کنیم. این دستگاه دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) است. پردازنده Exynos 8890 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880 در آن قدرتنمایی کرده و نسخه در نظر گرفته شده برای عرضه در بازارهای جهانی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار شده است. دوربینی 12 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در پنل پشتی آن جای گرفته و دوربینی 5 مگاپیکسلی در جلوی آنخودنمایی می‌کند. شاید یکی از جالبترین مشخصات گلکسی Note 7 وجود کد حفاظتی IP68 باشد که آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا حدود زیادی بیمه کرده است. در ضمن از قلم اس پن با ویژگی‌های جدید و جذاب آن نیز نباید غافل شد. در هر صورت فعلا نسخه پریمیوم این محصول برای مردم چین در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مثل همیشه ،اول مدل ضعیف میده فروش که رفت مدل قوی تر میده،اونم با چه قیمتی