معرفي دفتر جديد يوتيوب در بورلي هيلز

بورلی هیلز شهری است با ساکنان ثروتمند و عمدتا مشهور که در غرب کلانشهر لس آنجلس قرار گرفته و تقریبا توسط آن احاطه شده است. شاید این نکته که لس آنجلس پایگاه اصلی بسیاری از رسانه هاست، موجب شده تا گوگل دفتر جدید یوتیوب را در نزدیکی این شهر تاسیس کند. طراحی داخلی این دفتر توسط شرکت HLW صورت گرفته و همان طور که انتظار می رفت، در این دفتر هم خبری از طراحی های مرسوم برای محیط های اداری نیست و گوگل همان راه گذشته خود را در پیش گرفته است. مسیری که به نظر می آید مایکروسافت هم به تازگی با تاسیس دفتر خود در اتریش به آن پیوسته است.

محیط های غیر رسمی، طراحی کلی این دفتر را تشکیل می دهند و شاید رسمی ترین فضاها را می توان در محیط هایی که برای هر کارمند اختصاص داده شده، پیدا کرد. و به نظر آن فضاها هم با رنگ هایی تزیین شده تا محیط های کاری افراد، دوستانه تر و صمیمی تر به نظر بیایند.

اگر به سایت شرکت HLW هم سری بزنید، متوجه می شوید که این شرکت پیش از این در زمینه رسانه ها، پروژه هایی را برای شبکه هایی مانند CBS، CNBC، FOX و چند شرکت دیگر طراحی و اجرا کرده است. و جالب تر این که طراحی داخلی دفتر بانک ملی ایران در لندن را نیز در کارنامه دارد.

در ادامه مطلب می توانید شاهد عکس های بیشتری از دفتر جدید یوتیوب باشید.

{photo}91/04/04/gadgetnews{/photo}


منبع : freshome

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*