گوشی LeEco Le 2s

گوشی LeEco Le 2s به تصویر کشیده شد؛ 8 گیگابایت رم در کنار اسنپدراگون 821 ترکیب جالبی است!

دقایقی پیش تصاویری از گوشی LeEco Le 2s در فضای آنلاین به نمایش درآمد و ویژگی‌های جذابی از آن دیده شد. تراشه اسنپدراگون 821 در کنار 8 گیگابایت رم جلوه گری خواهد کرد. از آغاز عرضه موبایل LeEco Le 2 تنها چهار ماه می‌گذرد و صرف نظر از این مدت زمان کوتاه، گویاLeEco  قصد دارد تا به زودی جانشینی برای این گوشی هوشمند معرفی کند (احتمالا نسل قدیم و جدید در کنار هم به فروش خواهند رسید؛ هر چند همانطور که ذکر شد نسل قبلی، عمر چندانی ندارد)

اگر این شایعات جدید که پایه و اساس آنها کشور چین بوده، باور کردنی باشد، باید گفت با دیدن تصاویر زیر، شما در حال نگاه کردن به گوشی LeEco Le 2s هستید.

گوشی LeEco Le 2s اولین گوشی هوشمندی است که به یک رم عظیم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود

شایعات می‌گویند که گوشی LeEco Le 2s اولین گوشی هوشمندی است که به یک رم عظیم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود – پیش از این هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است – این طور که به نظر می‌رسد این دستگاه در اوایل ماه سپتامبر رسمی خواهد شد (ممکن است، هفتم سپتامبر همان روز تاریخی باشد و اپل نیز آیفون جدید خود را در همان روز معرفی خواهد کرد) و یا شاید به گفته‌ی برخی منابع، این رویداد معرفی برای نهم سپتامبر زمان بندی شده باشد. با این حال زمان یاد شده به تنهایی چندان مهم نخواهد بود. هر تاریخی که صحیح باشد تا آن موقع تنها چند هفته زمان باقی مانده است؛ اما موضوع مهمی که این وقت را باارزش می‌کند، معرفی اولین گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم است. از کنار این قضیه به سادگی نمی‌توان گذر کرد، ما تاکنون تنها 6 گیگابایت رم دیده‌ایم که البته آن هم اخیرا دیده شده است.

قرارگیری چنین حجم عظیم و غول پیکری از مقدار رم در کنار جدیدترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 821، باعث خواهد شد تا این دستگاه به بالاترین سطح از دستگاه‌های بالا‌رده نقل مکان کند. از دیگر مشخصات LeEco Le 2s می‌توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و و نمایشگر 5.5 اینچی آن اشاره کرد. در بالای این صفحه نمایش یک پنل شیشه‌ای 2.5D قرار گرفته است اما بر خلاف گوشی LeEco Cool1 که از یک دوربین دوگانه برخوردار شده، این دیوایس تنها با یک دوربین در پنل پشتی ظاهر خواهد شد. رزولوشن نمایشگر مدل Le 2s به بیرون درز نکرده است؛ اما ما فرض را بر این می‌گذاریم که شامل کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) باشد، دیگر مشخصات این هندست بسیار سطح بالاست و مسلما نمایشگر این گوشی باید بتواند با آن‌ها هماهنگ باشد.

در هر صورت هنوز چیزهای بسیاری درباره گوشی LeEco Le 2s به صورت یک راز باقی مانده است. ماه سپتامبر نزدیک است و مسلما رونمایی از این هندست علاوه بر دلچسب بودن می‌تواند بسیار هیجان انگیز نیز باشد. زمان زیادی باقی نمانده؛ اما شما نیز فراموش نکنید که این خبر در حد و اندازه‌های یک شایعه است، پس با اندکی نمک آن را چاشنی‌دار کرده و منتظر خبرهای موثقی در آینده‌ی نزدیک باشید. گجت نیوز را دنبال کنید. ما بهترین‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به شما ارائه خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بیاد حتما می خرم غوله این گوشی