تلویزیون اینترنتی یاهو ویو

یاهو ویو ؛ تلویزیون اینترنتی جدید یاهو با همکاری Hulu

به نظر می‌رسد یاهو قصد دارد تا در سیاست‌های خود تغییرات جدی به وجود آورد. این شرکت امروز از سرویس جدید یاهو ویو (Yahoo View)، تلویزیون اینترنتی جدید خود رونمایی کرد. این سرویس که با همکاری هولو شروع به کار کرده است انواع برنامه‌های تلویزیونی، فیلم، انیمه، سریال درام کره‌ای و انواع محتوای بریتانیایی و لاتین را به نمایش می‌گذارد.

کمپانی یاهو امروز خبر از راه اندازی تلویزیون اینترنتی جدید خود با نام یاهوو ویو (Yahoo View) داد که در این سرویس استریم ویدیویی از Hulu کمک گرفته است. یاهو ویو یکی از راه‌های جدید برای تماشای فیلم‌های پلتفرم هولو و همچنین برنامه‌های تلویزیونی به صورت رایگان است.

یاهو ویو به کاربران امکان آن را خواهد داد تا 5 اپیزود جدی بهترین برنامه‌های تلویزیونی کانال‌هایی نظیر NBC، ABC و فاکس را تنها 8 روز پس از نخستین انتشار تلویزیونی آن‌ها تماشا کنند. یاهو متعهد می‌شود که در این تلویزیون اینترنتی انواع شوهای تلویزیونی، فیلم، انیمه، سریال درام کره‌ای و انواع محتوای بریتانیایی و لاتین را به نمایش بگذارد.

از آنجایی که سرویس تامبلر یاهو میزبان جامعه کاربری بزرگی نیست، احتمال دارد این کمپانی سرویس تلویزیونی جدید خودش را با آن مرتبط سازد. همانطور که می‌دانید کاربران زیادی روزانه با استفاده از این سرویس یاهو به مرور انواع فایل‌های Gif و تصاویر می‌پردازند.

تلویزیون اینترنتی یاهو ویو

خلاصه اپیزودهای پخش نشده و قابلیت تصویر-در-تصویر در یاهو ویو  

این سایت جدید همچنین از یک بخش به نام «فراتر از قسمت» برخوردار است که بخش‌هایی از اپیزودهای به نمایش در نیامده را پخش خواهد کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید از قابلیت تصویر-در-تصویر موجود در این سایت استفاده کنید تا در کنار تماشای محتوای ویدیویی مورد علاقه خود، بدون نیاز به ترک صفحه به وبگردی نیز بپردازید.

البته رایگان بودن این سرویس چندان هم بی دلیل نیست چرا که سرویس هولو تبلیغات مختلفی را در یاهو ویو (Yahoo View) به نمایش می‌گذارد. این سرویس در حال حاضر بر روی دسکتاپ موجود است و به زودی می‌توانید بر روی پلتفرم‌های آی او اس و اندروید نیز آن را دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*