مشخصات سامسونگ زد 2

مشخصات سامسونگ زد 2 در یک ویدیو رسمی فاش شد

سامسونگ زد 2 (Samsung Z2) تاکنون به طور رسمی از طرف کمپانی سامسونگ معرفی نشده است؛ اما این گوشی در رویدادی که در آفریقای جنوبی برگزار شد، در کنار راه اندازی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به شکل تقریبا رسمی معرفی شد. از قبل خبرهای متعددی درباره این دستگاه منتشر شده و تا حدودی جزئیات آن آشکار شده بود؛ اما با انتشار یک ویدئوی رسمی، مشخصات سامسونگ زد 2 و برخی از ویژگی‌های بارز آن به نمایش درآمدند.

سامسونگ Z2 اولین گوشی مبتنی بر سیستم عامل تایزن (Tizen) است که از شبکه ارتباطی پرسرعت 4G LTE پشتیبانی کرده و به مانند تمامی گوشی‌های کم مصرف سامسونگ با ویژگی Ultra Data Saving Mode همراه شده تا بتواند در ذخیره‌ی داده‌های کاربران صرفه جویی کند. یکی از جالبترین ویژگی‌های این گوشی که فقط به کاربران هندی اختصاص یافته است، برنامه My Money Transfer است. با این اپلیکیشن کاربردی می‌توان در چند مرحله، به سادگی پول را از حسابی به حساب دیگر منتقل کرد.

مشخصات سامسونگ زد 2 و برخی از ویژگی‌های ان در یک ویدئوی رسمی به نمایش درآمد

یکی دیگر از خصوصیاتی که این گوشی را کاربردی تر می‌کند، وجود یک چراغ قوه‌ی تعبیه شده در آن است. مطمئنا این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا در نور کم نیز احساس بهتری داشته باشید. به خصوص زمانی که در تاریکی چیزی را گم کرده‌اید، این خصیصه، برجسته تر خودنمایی خواهد کرد.

مشخصات سامسونگ زد 2

البته لازم به ذکر است که تمامی مشخصات سامسونگ زد 2 در این ویدئو گفته نشده است؛ اما تائید می‌کند که این دیوایس به یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس عملیاتی 1.5 گیگاهرتز و یک دوربین 5 مگاپیکسلی رو به عقب مجهز شده است. صفحه نمایش این گوشی شامل یک نمایشگر WVGA با اندازه 3.97 اینچ است. دوربین جلویی آن VGA بوده (VGA یک رزولوشن استاندارد برای سنسورهای دوربین گوشی‌های هوشمند است که با رزولوشن 480 در 640 پیکسل تعریف می‌شود) و فضای ذخیره سازی آن را 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می‌دهند. یک باتری 1500 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی لازم برای Samsung Z2 را تامین کرده و به همراه سیستم عامل Tizen 2.4 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*