آپدیت جدید وان پلاس 3

مضرات آپدیت جدید وان پلاس 3 از فواید آن بیشتر است

گوشی وان پلاس 3 اخیرا با قیمت 400 دلاری خود به عنوان یک پرچمدار جدید چینی روانه بازار شد. این گوشی هوشمند چینی با پرچمداران بزرگ 800 دلاری بازار نظیر ال جی جی 5 و گلکسی اس 7 سامسونگ به رقابت پرداخته است. همانطور که در بررسی این محصول در گجت نیوز گفتیم، برخی مشکلات نرم افزاری این گوشی به مزاق کاربران خوش نیامده‌ و به همین دلیل مسئولان این شرکت قول دادند این مشکلات را در آپدیت جدید وان پلاس 3 حل کنند.

آپدیت جدید وان پلاس 3 با مشکلات متعددی همراه شده است

آپدیت جدید وان پلاس 3 (OnePlus 3) اخیرا منتشر شده است و خوشبختانه علاوه بر حل مشکل ریستارت خودکار دستگاه، کیفیت تماس کاربران را بهبود بخشیده است. از جمله سایر ویژگی‌های این آپدیت جدید می‌توان به رفع باگ‌های متعدد و بهبود عملکرد اپراتورها اشاره کرد. با این حال متاسفانه این آپدیت 26 مگابایتی نه تنها برخی باگ‌های خاص را برطرف نکرده، بلکه موجب به وجود آمدن مشکلات جدیدی برای گوشی Oneplus 3 شده است.

به عنوان مثال، برخی کاربرانی که آپدیت جدید وان پلاس 3 را نصب کرده‌اند، از مشکلات بخش پرداخت اندروید (Android Pay) در گوشی خبر داده‌اند. علاوه بر این، فوکوس خودکار دوربین جلوی دستگاه هنوز هم با مشکلات مواجه است و قابلیت Doze در سیستم عامل اندروید از نمایش برخی نوتیفیکیشن‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین از آنجایی که بسته امنیتی آگوست گوگل برای اندروید جزئی از آپدیت جدید وان پلاس 3 نیست، خطر آسیب‌ پذیری Quadrooter هنوز کاربران این محصول را تهدید می‌کند.

یکی از مشکلات رایج کاربران تلفن هوشمند وان پلاس 3 پس از نصب این آپدیت 26 مگابایتی، گرایش دستگاه به انتقال سریع از حالت اتصال 4G LTE به 3G و سپس 2G است. اما خوشبختانه برای این مشکل راهکاری وجود دارد: در بخش تماس گوشی خود عبارت *#*#4636#*#* را وارد کرده تا قسمت Phone information باز شود. در اینجا گزینه Preferred network type را انتخاب کرده و آن را بر روی حالت LTE Only قرار دهید. این راهکار برای تمامی کاربران گوشی Oneplus 3 کاربرد نداشته است و باید منتظر آپدیت‌های بعدی سازنده باشیم. در تصویر زیر لیست تغییرات مربوط به این آپدیت جدید وان پلاس 3 را مشاهده می‌کنیم:

آپدیت جدید وان پلاس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*