نکسوس 2016 کمپانی گوگل

رینگتون و زنگ‌های هشدار نکسوس 2016 کمپانی گوگل را دانلود کنید

تا به امروز شایعات و گزارشات فراوانی از نکسوس 2016 کمپانی گوگل منتشر شده است؛ تاکنون می‌دانیم که این شرکت با همکاری اچ تی سی، دو گوشی نکسوس مارلین و نکسوس سیلفیش را در سال جاری رونمایی و عرضه می‌کند. پس از انتشار تصاویری از لانچر جدید گوگل در این گوشی‌ها و لو رفتن فایل APK این لانچر در فضای مجازی، حالا فایل‌های دیگری از نکسوس 2016 کمپانی گوگل در فضای وب منتشر شده‌اند. با گجت نیوز همراه باشید.

فایل‌های جدیدی از نکسوس 2016 کمپانی گوگل لو رفتند

نکسوس‌های امسال گوگل که به کمک کمپانی تایوانی اچ تی سی ساخته می‌شوند، علاوه بر سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و لانچر جدید خود، رینگتون و زنگ‌های نوتیفیکیشن جدیدی را به همراه خواهند داشت. گفته می‌شود این دو نکسوس در انتهای ماه جاری توسط HTC و گوگل معرفی خواهند شد.

حالا این صداهای زنگ نکسوس 2016 کمپانی گوگل توسط خبرگذاری Android Police در دو فایل فشرده لو رفته‌اند. کافیست این دو فایل زیپ را در ادامه از لینک مستقیم دانلود کرده و به گوشی خود منتقل کنید و از آنها به عنوان صدای زنگ و هشدار بهره ببرید.

این دو فایل فشرده لو رفته در Android Police حاوی 8 زنگ هشدار و 10 رینگتون هستند اما با این حال متاسفانه نمی‌توان این رینگتون‌ها را بسیار جذاب و منحصر به فرد توصیف کرد. با این حال پیشنهاد می‌کنیم حداقل برای یک بار به این صداهای زنگ گوش کنید. جهت دانلود این فایل‌های فشرده از دو لینک زیر استفاده کنید:

لینک دانلود رینگتون‌های نکسوس 2016 گوگل (3 مگابایت)
لینک دانلود زنگ‌های هشدار نکسوس 2016 گوگل (200 کیلوبایت)

نظر شما در مورد این صداهای زنگ و هشدار در نکسوس 2016 کمپانی گوگل چیست؟ آیا سیاست‌های جدید گوگل در بخش نرم افزاری گوشی‌های جدیدش را مثبت ارزیابی می‌کنید؟ نظرات و سوالات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*