سنسور در بند ساعت اپل واچ

بند ساعت اپل واچ با سنسورهای داخلی پیشرفته‌تر از حالا می‌شد

ساعت اپل واچ (Apple Watch) یکی از جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار است که البته به تبع قیمت گذاری این شرکت آمریکایی جزو گران قیمت‌ترین‌های آن‌ها نیز به حساب می‌آید. باب مسرشمیت یکی از کارمندان سابق شرکت اپل و تیم طراحی این ساعت عنوان می‌کند که اپل طرح آن برای تعبیه سنسورهایی در بند این ساعت‌ها را رد کرده است و تیم مهندسی همواره تیم طراحی را مجبور به طراحی آنچه که در نظر دارند می‌کند.

ساعت اپل واچ (Apple Watch) یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند عرضه شده در بازار به حساب می‌آید و همواره شاهد موفقیت آن در سراسر کره خاکی هستیم. شاید از مهم‌ترین دلایلی که این محصول را بین مصرف کنندگان آنقدر جذاب کرده، بند‌های آن باشد که در واقع قابل تعویض بوده و این امکان را به مصرف کنندگان می‌دهد تا بتوانند بر اساس سلیقه خود از بندهای مختلفی استفاده کنند.

سنسور در بند ساعت اپل واچ

در مقطعی از زمان شایعاتی به وجود آمد که ادعا می‌کرد این بندها حاوی سنسورهای داخلی است. در واقع به اعتقاد برخی کارشناسان بند ساعت اپل واچ حاوی سنسورهایی خاص است؛ اما خیلی زود این شایعه فروکش کرد.

ساعت اپل واچ می‌توانست هوشمند‌تر از حالا باشد

سنسور در بند ساعت اپل واچ

باب مسرشمیت

باب مسرشمیت (Bob Messerschmidt) کارمند سابق اپل و یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های این شرکت در جهت توسعه ساعت اپل (Apple Watch) در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت فست کمپانی صحبت‌هایی را در خصوص تجربه کار با جاناتان آیو (نایب رئیس ارشد بخش طراحی صنعتی اپل) مطرح کرده است. وی همچنین نشان داده که شخصاً سنسورهایی را در پیکربندی داخلی بند ساعت اپل تعبیه کرده که البته این ایده توسط تیم سازنده به خاطر قابل تعویض بودن آن‌ها رد شده است. وی در ادامه توضیح می‌دهد:

یکی از نمونه‌های مهمی که من در یک جلسه با مسئولین بخش طراحی از آن رونمایی کردم وجود سنسور در بند این ساعت بود که می‌خواهم در اینجا آن را بازگو کنم (وی در همین حین به قسمت زیرین بند ساعت اپل خود که در دست دارد اشاره می‌کند). وجود این سنسورها در پایین و بالای این بند می‌تواند نوع حالت دست شما را به خوبی تشخیص دهد. آن‌ها (تیم سازنده) خیلی سریع خطاب به من گفتند که “در حال حاضر تمایل بازار به این قضیه کم است. ما میخواهیم بندهایی قابل تعویض بسازیم بنابراین قصد نداریم تا در این بندها سنسورهایی را تعبیه کنیم.”

مسرشمیت همچنین تفاوت عمده بین تیم طراحی و مهندسی را بازگو می‌کند و می‌گوید که این تیم طراحان را مجبور می‌کنند تا آن چه که آن‌ها در نظر دارند را طراحی کنند. اما نظر شما در این مورد چیست؟ آیا وجود سنسور در بند ساعت اپل می‌توانست این ساعت هوشمند  را جذاب‌تر از حالا کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*