عرضه آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای نسخه‌های آنلاک HTC One A9 و HTC 10

عرضه آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای نسخه‌های آنلاک HTC One A9 و HTC 10

عرضه‌ی آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید چند روزی است که آغاز شده و حالا دارندگان دیوایس‌های اچ تی سی نیز می‌توانند آن را دریافت کنند. کمپانی اچ تی سی در عرضه‌ی به موقع آپدیت‌های امنیتی سیستم عامل اندروید معمولا مقداری تاخیر دارد و همین هم باعث شده است که موضوع امنیت به دغدغه‌ی جدی کاربران این برند تایوانی تبدیل شود.

در سریع‌ترین زمان ممکن، آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید را نصب کنید

آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید اولین آپدیتی است که تعدادی از مدل‌های اچ تی سی دریافت می‌کنند و به همین دلیل یک به‌روزرسانی مهم محسوب میشود. دارندگان نسخه‌‌های آنلاک شده‌ی اچ تی سی وان A9 و اچ تی سی ۱۰ (نسخه‌هایی که تحت قرارداد با اپراتورهای مخابراتی نیستند) از امروز قادر خواهند بود که این آپدیت مهم را دریافت کنند تا حس امنیت بیشتری هنگام استفاده از اسمارت فون محبوب خود داشته باشند.

مو ورسی (Mo Versi) معاون ارشد بخش مدیریت محصول کمپانی اچ تی سی این موضوع را به طور رسمی در حساب کاربری خود در توییتر به اطلاع کاربران رسانده است. جالب است بدانید که آپدیت امنیتی ماه جولای نیز به نوعی با آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید ترکیب شده و همین موضوع اهمیت دریافت و نصب آن را بسیار بالاتر می‌برد.

عرضه آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید برای نسخه‌های آنلاک HTC One A9 و HTC 10

جیسون مک کنزی (Jason McKenzie) معاون اجرایی ارشد اچ تی سی در امور بین المللی درباره‌ی عرضه‌ی این آپدیت برای نسخه‌هایی از دیوایس‌های اچ تی سی که تحت قرارداد با اپراتورها قرار دارند، از عبارت «غیر واقعی» استفاده کرده است. در واقع با توجه به مدت زمانی که این اپراتورها برای تست کردن آپدیت و عرضه‌اش برای کاربران خود نیاز دارند، آقای مک کنزی عرضه‌ی این به‌روزرسانی‌ها را برای اینگونه از دیوایس‌ها بیهوده می‌داند.

گفتنی است که اگر شما عزیزان هم دارای نسخه‌های آنلاک شده اچ تی سی وان ای ۹ و اچ تی سی ۱۰ هستید، از امروز امکان دریافت آپدیت امنیتی ماه آگوست اندروید را خواهید داشت. البته اگر نوتیفیکیشن دریافت آن را مشاهده نکردید، نیازی به نگرانی نیست زیرا اینگونه به‌روزرسانی‌ها بر طبق منطقه‌ی جغرافیایی کاربران و طبق یک برنامه‌ریزی زمانی متفاوت برای آنها ارسال می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*