جعبه‌های پیتزای رستوران Pizza Hut به یک دستگاه دی جی تبدیل می‌شوند!

تماشا کنید: جعبه‌های پیتزای رستوران Pizza Hut به یک دستگاه دی جی تبدیل می‌شوند!

این روزها به قدری رقابت در تمام حوزه‌های کسب و کار شدید شده است که اگر شما هر چند وقت یک بار، یک خلاقیت جدید را در روند کاری خود به کار نبرید، مطمئنا محکوم به فنا خواهید بود. تبدیل شدن جعبه‌های پیتزای به یک دستگاه دی جی که توسط رستوران‌های زنجیره‌ای Pizza Hut امکن پذیر شده نیز یکی از همین ایده‌های خلاقانه‌ است.
Pizza Hut و دومینو، دو برند بسیار نامی و مطرح در سطح جهان هستند که شعبه‌های بسیاری را در کشورهای مختلف تاسیس کرده‌اند و پیتزاها و غذاهای فست فود فوق العاده پرطرفداری در تعداد زیادی از کشورهای جهان دارند. به تازگی Pizza Hut از یک جعبه‌ی جدید رونمایی کرده است که به مشتریان اجازه می‌دهد بعد از نوش جان کردن غذای خود، آن را باز کنند و با تبدیلش به یک دستگاه دی جی کاملا واقعی، به ساخت موسیقی‌های جذاب و ترکیب ترک‌های مختلف با یکدیگر بپردازند!

این جعبه‌ها از طریق فناوری بلوتوث به اسمارت فون و یا کامپیوتر شما متصل می‌شوند و با اغلب نرم افزارهای دی جی و ترکیب موزیک که این روزها در تمام فروشگاه‌های نرم افزاری وجود دارند، سازگار است. کاربر میتواند با لمس کردن دایره‌های میانی این جعبه، حسی کاملا مشابه یک دستگاه دی جی واقعی را داشته باشند و با چرخاندن آنها و با استفاده از دکمه‌هایی که برای تغییر میزان ولوم، سرعت و ویژگی‌‌های مختلف صدا تعبیه شده‌اند، موزیک‌های جذابی تولید کند.

شما عزیزان گجت نیوزی در ویدیوی زیر می‌توانید این ابتکار خلاقانه‌ی Pizza Hut را در عمل مشاهده کنید و ساخت موسیقی توسط یکی از دی جی‌های انجمن موسیقی Rinse FM در لندن را با استفاده از این جعبه مشاهده کنید؛ جعبه‌ای که اولین دستگاه دی جی تعبیه شده در جعبه‌ی پیتزا در جهان نام گرفته است:

معرفی اولین جعبه‌ی پیتزا با قابلیت تبدیل شدن به دستگاه دی جی توسط پیتزا هات

جالب است بدانید که این جعبه‌ها به سفارش پیتزا هات و توسط کمپانی Novalia که در زمینه‌ی تولید مدارهای الکترونیکی پرینت شده فعالیت می‌کند، ساخته خواهد شد. در ضمن این نکته را باید بدانید که قرار نیست این جعبه‌ها هر روز و در تمام شعب این پیتزا فروشی قابل تهیه باشند، بلکه مدیران پیتزا هات قصد دارند به صورت اتفاقی و در مقیاس محدود، آن را در ۵ شعبه مختلف خود در کشور انگلستان در اختیار خریداران قرار دهند. مشتریان این رستوران می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی اختصاصی پیتزا هات در شبکه‌ی اجتماعی توییتر در این لینک، از مقصد بعدی این جعبه‌های پیتزای جذاب مطلع شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*