ساعت هوشمند میزو میکس

ساعت هوشمند میزو میکس به لنز دوربین‌ها چشمک زد؛ رونمایی در 13 شهریور؟

در گزارشی تازه عنوان شده است که ساعت هوشمند میزو میکس (Meizu Mix Smartwatch) در 13 شهریور ماه رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این ساعت حاوی سیستم عامل YunOS بوده و از یک شماره گیر فلزی 32 میلی‌متری نیز برخوردار باشد. لازم به ذکر است که این سیستم عامل پس از اندروید و iOS با 40 میلیون محصول فعال، سومین سیستم عامل پرطرفدار جهان است.

میزو یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند است. این شرکت فناوری طی سالیان اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای را طی کرده است و اینک نوبت به آن رسیده تا شاهد گسترده‌تر شدن شاخه محصولات میزو باشیم.

ساعت هوشمند میزو میکس مجهز به سیستم عامل YunOS

ظاهراً 13 شهریور ماه (3 سپتامبر) این شرکت قرار است مراسمی را برای رونمایی از ساعت هوشمند میزو میکس (Meizu Mix Smartwatch) برگزار کند. امروز ما گزارش‌های جدیدی را دریافت کرده‌ایم که همگی اشاره بر عرضه ساعت هوشمند میزو با نام میزو میکس دارد. این محصول که احتمالاً مجهز به سیستم عامل YunOS خواهد بود، از یک شماره گیر فلزی 42 میلی‌متری نیز برخوردار است. همچنین اشاره می‌شود که ساعت هوشمند میزو میکس تا عمق 30 متری نیز در برابر آب مقاومت خواهد کرد.

صفحه نمایش ساعت هوشمند میزو میکس توسط شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود محافظت می‌شود و دارای سنسورهای ژیروسکوپ 3 جهته، شتاب سنج و مغناطیسی است. بر اساس این گزارش گجت پوشیدنی شرکت میزو از سیستم‌های ارتباطی بلوتوث 4.0 و اتصال LTE برخوردار است و احتمالاً در سه مدل مختلف با سه قیمت متفاوت قابل عرضه است. قیمت این ساعت همراه با بند کتان 151 دلار، با بند چرم 196 دلار و با بند فلزی نیز دارای قیمت 226 دلار خواهد بود.

سیستم عامل YunOS که همراه با ساعت هوشمند میزو میکس عرضه خواهد شد، سومین سیستم عامل پرطرفدار جهان پس از اندروید و iOS است. بر اساس گزارشی جالب مشخص شده است که سال گذشته 40 میلیون دستگاه فعال در جهان از این سیستم عامل برخوردارند.

پس از رونمایی ساعت هوشمند میزو میکس در تاریخ 13 شهریور، ما می‌توانیم مشخصات دقیق‌تری را از این ساعت هوشمند چینی کسب کنیم. همچنین انتظار می‌رود که هر چه به سمت رونمایی از این محصول پیش می‌رویم، مشخصات بیشتری از ساعت شرکت میزو افشا شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*