پاور بانک الفون

پاور بانک الفون با باتری 16 هزار میلی آمپری رونمایی شد

رشد عرصه تلفن‌های هوشمند طی سالیان گذشته بسیار چشمگیر بوده است و حالا قطعات سخت افزاری و بخش نرم افزاری این گجت‌ها به انرژی بیشتری نیاز دارند. کاربران گوشی‌های همراه سال‌هاست که با مشکل شارژدهی باتری مواجه هستند. یکی از اولین راهکار‌های حل این مسئله، امکان تعویض باتری گوشی‌ها بود. چندی بعد خیل عظیمی از تولیدکنندگان، گوشی‌هایی با باتری غیر قابل تعویض را روانه بازار کردند و به جای آن بر روی عمر شارژدهی نرم افزاری متمرکز شدند. با این حال کاربران باز هم به شارژ بیشتر نیاز داشتند و اینجا بود که پاور بانک‌ها توانستند محبوبیت ویژه‌ای نزد کاربران به دست آورند. امروز نیز پاور بانک الفون (Elephone) رونمایی شد.

پاور بانک الفون با باتری 16 هزار میلی آمپری رونمایی شد

اهمیت و کاربرد پاور بانک را می‌توان به راحتی با رجوع به اخبار بازی پوکمون گو متوجه شوید؛ جایی که کاربران در سبک واقعیت افزوده مجبور به ترک منزل خود هستند و بدین ترتیب جهت پیش بردن مراحل بازی، به باتری بیشتری نیاز دارند. از همین رو آمار فروش پاور بانک‌ها در ایالات متحده آمریکا، پس از رونمایی بازی پوکمون گو، دو برابر شد.

پاور بانک الفون با باتری ElePower Thinder و گنجایش 16 هزار میلی آمپر همراه شده است و بدین ترتیب یک گوشی با باتری 3 هزار میلی آمپری را 5 بار فول شارژ خواهد کرد؛ به عنوان مثال گوشی الفون پی 9000 (Elephone P9000). البته شایان ذکر است که میزان گنجایش یک پاور بانک با سرعت شارژ کردن آن فرق می‌کند و برخی کاربران به هر دو مورد اهمیت می‌دهند. خوشبختانه پاور بانک الفون به لطف بهره گیری از تکنولوژی شارژ سریع نسخه 3.0، گوشی‌ها را 4 برابر سریعتر از رقبای خود شارژ می‌کند. علاوه بر گنجایش بالای باتری و همچنین سرعت شارژ بالا، گفته می‌شود تمامی نکات امنیتی در پاور بانک الفون مد نظر قرار گرفته است تا از بروز مشکلات ناشی از منبع انرژی جلوگیری شود.

خوشبختانه این پاور بانک الفون در مقایسه با سایر رقبا، امکانات بهتری را ارائه می‌کند و همچنین ظرفیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این اگر به مسائل امنیتی اهمیت می‌دهید، این پاور بانک جدید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با معرفی چنین محصولاتی، حالا باید منتظر واکنش سایر تولید کنندگان رقیب در عرصه پاور بانک‌ها باشیم؛ رقابت بین این سرویس‌ها در زمینه تولید بهترین پاور بانک بازار، هیجان بالایی دارد و در نهایت به سود خریداران است. در حال حاضر هنوز اطلاعاتی در زمینه قیمت و زمان عرضه پاور بانک الفون در فضای وب منتشر نشده است، اما با توجه به علاقه الفون به عرضه محصولات مقرون به صرفه، امیدواریم این پاور بانک نیز با قیمت مناسبی روانه بازار گردد. نظر شما در مورد این محصول و امکانات آن چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*