دراپ تست گلکسی نوت 7

دراپ تست گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس اپل ؛ برنده کدام است؟

گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) چندی پیش در شهر نیویورک رونمایی شد و تا برگزاری رویداد اهالی کوپرتینو و معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل، فرصت این را داریم که پرچمدار جدید کره‌ای‌ ها را با پرچمدار سال گذشته اپل مقایسه کنیم. حالا این بار نوبت به دراپ تست گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس اپل (Apple iphone 6S) رسیده است. می‌خواهیم مقاوت این دو گوشی محبوب را با هم مقایسه کنیم. با گجت نیوز همراه باشید.

دراپ تست گلکسی نوت 7 سامسونگ و آیفون 6 اس اپل

در این دراپ تست جدید، همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی Note 7 سامسونگ توانست رقیب خود را شکست دهد. در ماه می نیز چنین مقایسه‌ای بین گوشی iPhone 6S اپل و گلکسی اس 7 سامسونگ ترتیب داده شد و پرچمدار اهالی کوپرتینو پیروز میدان بود. در واقع گوشی مبتنی بر iOS اپل تنها نجات یافته از آن بررسی بود. با این حال گوشی گلکسی Note 7 سامسونگ مشخصه‌ای را به همراه دارد که آن را در گوشی گلکسی S7 این شرکت ندیده بودیم؛ گفته می‌شود لایه محافظ گوریلا گلس در این پرچمدار جدید در برابر پرتاب شدن از ارتفاع 1.6 متری مقاوم است. اخیرا با انتشار یک ویدیو جنجالی از خراش افتادن این لایه محافظ، هیاهو خاصی بین هواداران سامسونگ به وجود آمده است و حالا باید عملکرد گوریلا گلس 5 را در ویدیو جدید دراپ تست بررسی کنیم.

در قسمت اول دراپ تست گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس اپل، هر دو گوشی از بخش پشتی به زمین پرتاب شدند. در این بخش از آزمایش، متوجه خراش‌های بسیار جدی در بدنه فلزی گوشی iPhone 6S اپل شدیم. اما تنها چند خراش در گوشه‌های پایینی گلکسی Note 7 به وجود آمد. البته خراش‌های کوچک و واضحی در پنل پشتی پرچمدار جدید کره‌ای دیده شد. خوشبختانه هر دو گوشی عملکرد خیلی خوبی در پرتاب از بخش کناری خود داشتند.

دراپ تست گلکسی نوت 7

اما در نهایت به بخش بسیار مهم دراپ تست گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس اپل رسیدیم؛ پرتاب گوشی‌ها از سمت پنل جلویی. تاثیر مستقیم و بسیار خوب لایه محافظ گوریلا گلس در همین بخش از دراپ تست ما مشخص شد. در این بخش تنها شاهد یک آسیب دیدگی کوچک دور از صفحه نمایش دستگاه بودیم. در پنل جلویی آیفون 6 اس اپل نیز چندین خراش متداول مشاهده شد، با توجه به قرار گرفتن این خراش‌ها بر روی صفحه نمایش، پرچمدار جدید سامسونگ برنده این دراپ تست به حساب می‌آید.

هر دو گوشی پس از اجرای این مراحل، عملکرد خود را ادامه دادند و بدین ترتیب امکان اجرای فاز بعدی دراپ تست گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس اپل فراهم بود؛ در این مرحله دو گوشی را آنقدر از سمت جلو به پایین پرتاب می‌کنیم تا صفحه نمایش یکی از آنها از کار بیوفتد. پس از 5 پرتاب دیگر، صفحه نمایش آیفون اپل از کار افتاد. در ادامه باز هم شاهد آسیب دیدگی بخش کناری گلکسی نوت 7 بودیم، اما لایه محافظ این گوشی کماکان مقاومت خود را حفظ کرد. پس از 50 پرتاب دیگر، صفحه نمایش این پرچمدار جدید چند خراش دیگر برداشت و هنوز هم فعالیت می‌کرد!

بنابراین تاثیرات مثبت لایه محافظ گوریلا گلس 5 را به وضوح می‌توان در ویدیو دراپ تست گلکسی نوت 7 و آیفون 6 اس اپل مشاهده کرد. در ادامه توجه شما را به این ویدیو جلب می‌نماییم:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. لطفا لینک دانلود ویدیو رو هم به مقاله اضافه کنید