پس زمینه سبز

با پس زمینه سبز عکس نگیرید؛ حتی در المپیک !

پس‌ زمینه سبز یکی از رایج ترین شیوه هایی است که کارگردانان تلوزیونی برای خلق صحنه هایی عجیب و غیر عادی همچون انفجار آسمان خراش های بزرگ،امواج غول آساس سونامی، شکافتن زمین و… از آن بهره می گیرند. وجود پس زمینه سبز در المپیک ریو نیز سبب شده تا کاربران فضای مجازی دست به کار شده و اقدام به شبیه سازی صحنه های المپیک ریو کنند.

اگر از بینندگان فینال تنیس در المپیک ریو بوده باشید حتماً متوجه این موضوع شده‌اید که پشت سر بازیکنان این فینال، دو صفحه بزرگ با پس زمینه سبز رنگ وجود داشت. وجود این دو پس‌ زمینه سبز رنگ مقدمات به کاری گیری خلاقیت کاربران فضای مجازی را مهیا کرد. اوایل هفته جاری یکی از کاربران خوش‌ذوق وب‌سایت Imgur دریافت که فینال تنیس در المپیک ریو در مقابل صفحه بزرگی با پس زمینه سبز رنگ در حال برگزاری است.

او موقعیت را غنیمت شمرده و اقدام به ضبط فیلم  مسابقه فینال کرد. او با خلاقیت خود و به لطف وجود این دو پس‌ زمینه سبز، مراحل شبیه‌سازی صحنه‌های جالب خود را با استفاده از فتوشاپ آغاز کرد. او با استفاده از همین دو پس‌ زمینه سبز بازی فینال را در فضا، زیر آب و حتی در بالای یک آتش‌فشان شبیه‌سازی نمود!

پس از انتشار تصاویر جالب این کاربر در فضای مجازی سایر دوستداران حرفه صحنه‌سازی نیز دست به کار شده و از تمام ورزش‌های المپیک ریو که در برگزاری آن‌ها از پس‌ زمینه‌ سبز استفاده‌شده بود بهره گرفتند. وزنه‌بردای و مسابقات شیرجه جز رشته‌هایی بودند که بیشترین شبیه‌سازی روی آن‌ها صورت گرفت.

انتشار این تصاویر از صحنه‌های بازسازی شده المپیک ریو شاید مسئولین برگزاری این رقابت‌ها را به فکر اندیشیدن چاره‌ای برای المپیک بعدی انداخته باشد و در المپیک 2020 ژاپن خبری از صحنه‌هایی با پس‌ زمینه سبز نباشد!

 1. شیرجه ورزشکاران المپیکی در داخل گدازه‌های آتشفشان

پس زمینه سبز

2. مردان فولادی!

پس زمینه سبز

3. تنیس و جنگ ستارگان!

پس زمینه سبز

4. جشن قهرمانی دیوید کاتواتوا ( David Katoatau) در رشته وزنه‌برداری به همراه گروه موسیقی Swing Band 

پس زمینه سبز

5. حرکات موزون دیوید کاتواتوا ( David Katoatau) در اعماق فضا!

پس زمینه سبز

6. فینال تنیس در اعماق اقیانوس

پس زمینه سبز

7. تشویق تماشاگران برای بلند کردن وزنه توسط وزنه‌بردار چینی

پس زمینه سبز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه