Asus ET2012 AUTB کم حجم و کم مصرف

دستگاه‌هاي All In one يکي از بهترين‌ انتخاب‌ها براي محيط‌هاي اداري امروزي هستند چون اين دستگاه‌ها هم فضاي کمي را اشغال مي‌کنند و هم توان مصرفي پاييني دارند. با اين وجود شرکت‌هاي سازنده دستگاه All in one هميشه بدنبال ارائه محصولات جمع و جور‌تر هستند تا گوي سبقت را از ديگر رقبا بربايند. در اين ميان ايسوس که خود يکي از بزرگان توليد All in one در دنياست به تازگي محصول جديدي را به بازار ارائه کرده است که از کارايي بالا و توان مصرفي پايين‌تري نسبت به محصولات رقيب برخوردار است. اين محصول که ET2012 AUTB نام دارد داراي ضخامتي در حدود يک اينچ است که اين موضوع باعث مي‌شود فضاي بسيار کمي از ميز کار شما را اشغال کند. ايسوس در اين محصول از APU مدل E-350 شرکت AMD استفاده کرده است.

اين APU مجهز به يک پردازنده دو هسته‌اي با فرکانس 1.6 گيگاهرتز است و از يک پردازنده‌گرافيکي مجتمع HD6310M بهره مي‌برد. با وجود اين پردازنده‌گرافيکي کاربر مي‌تواند با وجود پردازنده استاندارد خود به راحتي کار‌هاي روز‌مره خود را انجام داده و همچنين بدون هيچ مشکلي فيلم‌هاي ويديويي با استاندارد HD را در صفحه نمايش 20 اينچي اين دستگاه که حداکثر از دقت900×1600 پيکسل پشتيباني مي‌کند، مشاهده نمايد. اين دستگاه داراي يک هاردديسک 500 گيگابايتي با سرعت چرخش 7200 دور در دقيقه و حداکثر چهار گيگابايت حافظه DDR3-1066 است که به خوبي وظيفه ذخيره موقت و دائم اطلاعات را انجام مي‌دهند. از ديگر امکانات اين دستگاه جمع و جور که مي‌تواند آن را به انتخابي ايده‌ال تبديل کند پشتيباني از فناوري Multi Touch است که شما را از استفاده از ماوس و صفحه‌کليد در بسياري از موارد بي‌نياز مي‌کند.

به علت کارايي خوب پردازنده مرکزي و گرافيکي کارايي فناوري Multi Touch اين دستگاه در سطح خوبي قرار دارد و مشکلي در پاسخگويي به درخواست‌ها ديده نمي‌شود. در کنار تمام اين موارد وجود 6 پورت USB2، يک ورودي HDMI، يک پورت LAN گيگابيتي، اسلات‌کارت خوان حافظه، دو بلندگوي دو واتي با فناوري SonicFoucs و دوربين اينترنتي 0.3 مگاپيکسلي مي‌تواند تمام نياز‌هاي يک کارمند امروزي را به صورت 100 درصد بر‌اورده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*