آپدیت جدید پوکمون گو

قابلیت ارزیابی در آپدیت جدید پوکمون گو معرفی شد

بازی پوکمون گو (Pokemon GO) طی ماه گذشته توانست میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان به سمت خود جلب کند؛ استقبال کاربران از این بازی تا حدی بود که حدود دو هفته پس از انتشار آن، آمار فروش پاور بانک‌ها در ایالات متحده آمریکا بیش از دو برابر شد! نیانتیک هر بار در به روز رسانی‌های خود، امکانات جدیدی را روانه بازی محبوب و نوظهور پوکمون می‌کند. آپدیت جدید پوکمون گو نیز شامل قابلیت جدیدی به نام ارزیابی (Appraisal) است.

آپدیت جدید پوکمون گو با قابلیت جدیدی همراه شده است

چندی پیش از بازگشت قابلیت پر طرفدار ردیاب موجودات نزدیک در بازی Pokemon GO خبر دادیم؛ البته این قابلیت تنها برای برخی کاربران به صورت آزمایشی فعال شده است و خوشبختانه کاربرد بسیار خوبی دارد. حالا نیز قابلیت جدیدی تحت عنوان ارزیابی روانه بازی محبوب نیانتیک شده است. اگر از امکانات بازی خسته شده‌اید و به دنبال ترفندهای جذاب و جالب هستید، مطمئنا از این ویژگی جدید استقبال می‌کنید.

طبق اطلاعات منتشر شده در بیانیه Niantic ، این قابلیت جدید به کاربر می‌گوید که کدام موجود پوکمون ارزش خرج کردن آب نبات را دارد.

بازیکنان حالا متوجه اهمیت و قدرت موجودات پوکمون می‌شوند تا به خوبی از آنها در جنگ بهره ببرند. این اطلاعات توسط سر دسته هر کاربر (کاندلا، بلانچ یا اسپارک) منتشر می‌شود.

بنابراین از این به بعد به جای اینکه پوکمونی را به صورت شانسی جهت دادن شیرینی انتخاب کنید، بازی در انتخاب موجود جنگجو مناسب به شما کمک می‌کند. متاسفانه هنوز قابلیت‌هایی نظیر امکان داد و ستد و جنگ در خارج از باشگاه‌ها در این آپدیت جدید پوکمون گو قرار نگرفته‌اند، اما گفته می‌شود به زودی این موارد نیز به بازی Pokemon GO اضافه می‌شوند، پس منتظر باشید.

لازم به ذکر است که اخیرا خبرهایی مبنی بر کاهش آمار بازیکنان این بازی محبوب منتشر شده‌اند، اما به نظر ما آمار کاربران این بازی در حال رسیدن به سطح تعادل خود است و مطمئنا با اضافه شدن قابلیت‌های جدید، کاربران بیشتری به این بازی روی خواهند آورد. نظر شما در مورد این خبر و آپدیت جدید پوکمون گو چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*