اچ تی سی Desire 10 Lifestyle

اچ تی سی Desire 10 Lifestyle ؛ یک گوشی مقرون به صرفه و زیبا

کمپانی اچ تی سی خود را آماده می‌کند تا در ماه سپتامبر دو گوشی هوشمند جدید از سری Desire خود را معرفی کند. اچ تی سی Desire 10 Lifestyle و اچ تی سی دیزایر 10 پرو (Desire 10 Pro) نام این دو محصول جدید هستند.

از قبل رندرهایی از گوشی دیزایر 10 Pro در فضای وب به نمایش درآمده بود؛ اما درباره اچ تی سی Desire 10 Lifestyle اطلاعات چندانی وجود نداشت. اکنون به لطف پستی که از توسعه دهنده HTC ROM با اکانت توئیتری LlabTooFeR@ در فضای مجازی منتشر شده، اطلاعات نسبتا کمی درباره مدل Lifestyle به بیرون درز کرده است.

اچ تی سی Desire 10 Lifestyle یک گوشی مقرون به صرفه زیبا خواهد بود

بر اساس گزارش‌های رسیده، اچ تی سی دیزایر 10 لایف استایل (HTC Desire 10 Lifestyle) یک دستگاه زیبای مقرون به صرفه خواهد بود که احتمالا با رنج قیمتی 150 دلار – 200 دلار عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این اسمارت فون قدرت خود را از یک پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 400 کوالکام تامین خواهد کرد؛ اما دقیقا مشخص نشده که این تراشه، اسنپدراگون 400 خواهد بود یا سری جدیدی از 4xx ؟ (ما امیدواریم که این تراشه مدل جدیدی از این سری باشد، در غیر این صورت شاید کمی جای تاسف باشد، چرا که تراشه اسنپدراگون 400 تقریبا مربوط به دو سال قبل است).

شایعات قبلی مشخصات اچ تی سی Desire 10 Lifestyle را با یک نمایشگر اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل معرفی می‌کردند. اسپیکرهای استریو (BoomSound Hi-Fi Edition)، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌هایی است که برای آن انتظار می‌رود. این دیوایس احتمالا با اندروید 6.0 مارشمالو راه اندازی خواهد شد، هر چند امیدواریم که تا روز رونمایی به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا ارتقا یابد.

به احتمال بسیار زیاد کمپانی HTC گوشی Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle را همزمان با هم معرفی خواهد کرد. در هر صورت زمان دقیق آن را به محض مطلع شدن به شما اعلام خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*